با حضور عضو شورای شهر تهران، نهضت ملاقات مردمی مسجدمحور در مسجد زعیم محله منیریه منطقه۱۱ برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین،به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، در این دیدار که سیدمحمد آقامیری عضو شورای شهر تهران و سیدمحمد موسوی شهردار منطقه حضور داشتند ٤٠ نفر از شهروندان با ارائه موضوعات و مطالبات مدنظرشان را با آنها مطرح کردند.

در این دیدار، سیدمحمد آقامیری درباره نهضت ملاقات‌های مردمی مسجد محور گفت : « در نشست‌های نهضت مردمی ملاقات مسجدمحور، به مساجد شهر می‌رویم و حرف مردم را می‌شنویم و معتقدیم با گفت‌وگو مشکلات حل می‌شود. ما پی‌گیری می‌کنیم و موضوعات و دغدغه‌های مردم را از مدیریت شهری مطالبه می‌کنیم. »

شهردار منطقه ١١ نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه بیشترین میزان ملاقات‌های مردمی در طی یک سال گذشته در مساجد برگزار شده است، افزود :« ما همیشه با مردم رودرو سخن گفتیم و در تمامی نشست‌های مردمی، مدیران و معاونان را ملزم به پی‌گیری و پاسخگویی به مردم کردیم و سعی می‌کنیم، تمام دغدغه‌های شهروندان را در اسرع وقت رفع کنیم.»

سیدمحمد موسوی افزود: «هم‌چنین در یکشنبه‌های هر هفته از ۴صبح تا ساعات ابتدای روز به همراه مدیران در محله‌ها حضور داریم و در خلوتی شهر تمامی موضوعات عمرانی و خدمات شهری را بررسی می‌کنیم و قدم به قدم در تمامی کوچه‌ها و بن‌بست‌ها حضور یافتیم تا موضوعات را مستقیما دریابیم و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنیم و از مردم دعوت می‌کنیم در این مسیر همراه ما باشند. »

در انتهای این دیدار مردمی مسجد محور، مقرر شد تا موضوعات مطرح‌شده برای ثبت و پی‌گیری اداری توسط اداره روابط عمومی جمع‌آوری و اقدامات جاری اجرا شود.