با حضور عضو شورای شهر تهران، نهضت ملاقات مردمی مسجدمحور در مسجد زعیم محله منیریه منطقه۱۱ برگزار شد.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین،به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، در این دیدار که سیدمحمد آقامیری عضو شورای شهر تهران و سیدمحمد موسوی شهردار منطقه حضور داشتند ٤٠ نفر از شهروندان با ارائه موضوعات و مطالبات مدنظرشان را با آنها مطرح کردند.

در این دیدار، سیدمحمد آقامیری درباره نهضت ملاقات‌های مردمی مسجد محور گفت : « در نشست‌های نهضت مردمی ملاقات مسجدمحور، به مساجد شهر می‌رویم و حرف مردم را می‌شنویم و معتقدیم با گفت‌وگو مشکلات حل می‌شود. ما پی‌گیری می‌کنیم و موضوعات و دغدغه‌های مردم را از مدیریت شهری مطالبه می‌کنیم. »

شهردار منطقه ١١ نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه بیشترین میزان ملاقات‌های مردمی در طی یک سال گذشته در مساجد برگزار شده است، افزود :« ما همیشه با مردم رودرو سخن گفتیم و در تمامی نشست‌های مردمی، مدیران و معاونان را ملزم به پی‌گیری و پاسخگویی به مردم کردیم و سعی می‌کنیم، تمام دغدغه‌های شهروندان را در اسرع وقت رفع کنیم.»

سیدمحمد موسوی افزود: «هم‌چنین در یکشنبه‌های هر هفته از ۴صبح تا ساعات ابتدای روز به همراه مدیران در محله‌ها حضور داریم و در خلوتی شهر تمامی موضوعات عمرانی و خدمات شهری را بررسی می‌کنیم و قدم به قدم در تمامی کوچه‌ها و بن‌بست‌ها حضور یافتیم تا موضوعات را مستقیما دریابیم و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنیم و از مردم دعوت می‌کنیم در این مسیر همراه ما باشند. »

در انتهای این دیدار مردمی مسجد محور، مقرر شد تا موضوعات مطرح‌شده برای ثبت و پی‌گیری اداری توسط اداره روابط عمومی جمع‌آوری و اقدامات جاری اجرا شود.

کد خبر 714974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha