جلسه مشورتی و هم‌اندیشی مسئولان شهرداری منطقه١٤ با مدیران فراجا و راهور شهر تهران در سالن اجتماعات این شهرداری برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۱۴ در جلسه هم‌اندیشی با مدیران فراجا و روسای کلانتری ایمان، صبر و استقامت را از مهمترین مولفه‌های موفقیت خدمتگزاران عرصه امنیت برشمرد.
«محمدامین ‌سالاری‌پور» شهردار منطقه١٤ افزود: «وجود شاخصه‌هایی همچون صبر، استقامت، ایمان و ایستادگی پای آرمان‌های امام (ره) و رهبری به تک‌تک شما عزیزان قدرتی می‌بخشد تا کارهای بزرگ را به نتیجه برسانید.»

سالاری‌پور، فرهنگ‌سازی و ترویج روحیه استقامت را در همه قشرهای جامعه مهم برشمرد و گفت : «بدون تردید با این ‌روحیه می‌توانیم بر اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی جامه عمل بپوشانیم.»
وی ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند عوامل فراجا و راهور، برقراری امنیت را مرهون تلاش‌های صادقانه و متکی بر ایمان قلبی آنها دانست.

سالاری‌پور با اشاره به اینکه جوامع اسلامی در برهه‌های مختلف زمانی سبقه درخشانی در دستیابی به مفهوم آزادی دارند، اضافه کرد: «گذشته مدعیان آزادی نیز برهمگان آشکار است و مردم با بصیرت، به خوبی عوامل فتنه را شناختند و نشان دادند که همچون گذشته پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.»

شهردار منطقه ۱۴ پاسخگویی مناسب مدیران، ارتباط و تعامل چهره به چهره مسئولین با مردم و شنیدن صحبت و درد دل آنها را بسیار مهم برشمرد و بر انجام آن تاکید کرد.

گفتنی است جلسه هم‌اندیشی شهردار منطقه ١٤ با مدیران فراجا و راهور با حضور معاونان و شهرداران نواحی ۶‌گانه شهرداری منطقه ۱۴ به‌منظور هم‌افزایی و بررسی مسائل شهری در ساختمان شهرداری این منطقه برگزار شد.

برچسب‌ها