به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی فراهم شده تا دانش‌آموزان از کتابخانه سرو بازدید کنند و از امکانات این مجموعه بهره‌مند شوند.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر کتابخانه سرو دراین‌باره گفت: «این ویژه‌برنامه با عنوان «یک روز خوب در کتابخانه» با هدف فراهم آوردن زمینه آشنایی دانش‌آموزان با کتاب و کتابخانه و ترویج فرهنگ مطالعه به مناسبت هفته کتاب در فرهنگسرای سرو تدارک دیده شده است.»

«سلیمان فرهادی» افزود: «یک روز خوب در کتابخانه با مشارکت مدارس برگزار و در آن گروهی از دانش‌آموزان از بخش‌های مختلف کتابخانه بازدید کرده و با خدمات متنوع آن بیشتر آشنا می‌شوند.»

او ادامه داد: «این برنامه امروز دوشنبه ۲۳ آبان برگزار می‌شود و بر این اساس، طرح سؤال از دانش‌آموزان در حوزه کتاب و کتابخوانی و اهدای جایزه به نفرات برتر بخش دیگری از این بازدید گروهی خواهد بود. همچنین دانش‌آموزان می‌توانند با عضویت در کتابخانه از امکانات آن استفاده کنند.»

دوستی با یار مهربان، قصه‌گویی، شعرخوانی و نقاشی برای کودکان به صورت حضوری از دیگر برنامه‌هایی است که در کتابخانه سرو به مناسبت این هفته برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های یاد شده می‌توانند به خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق، فرهنگسرا سرو مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۰۶۸۶۹ تماس بگیرند.

برچسب‌ها