رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از سرانه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی منطقه١٤، بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اجتماعی و مساجد برای مشارکت جوانان در اجرای کیفی‌تر فعالیت‌ها و ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی تاکید کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، «نرگس معدنی‌پور» با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های شهرداری منطقه١٤ در راستای ایجاد ظرفیت‌های اجتماعی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و توسعه فضاهای ورزشی، گفت: «ایجاد امید، نشاط و مشارکت اجتماعی، در اثربخشی برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و همدلی شهروندان خواهد داشت.»

او درباره اهمیت تقویت برنامه‌های اجتماعی با مشارکت نوجوانان و جوانان بر مبنای محله محوری، تشکیل شوراهای فرهنگی و کانون نوجوانان در منطقه١٤ و فعالیت‌های گروه‌های جهادی در دارالمومنین تهران را از برنامه‌های خوب شهرداری این منطقه در جهت بروز و ظهور توانمندی نسل جدید و اثربخشی برنامه‌ها برشمرد.

«محمدامین سالاری‌پور» شهردار منطقه١٤ نیز با اشاره به همدلی مسئولان و شهروندان برای اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی، از اهتمام مدیریت شهری این منطقه برای توسعه و افزایش سرانه‌های ورزشی و همچنین اجرای برنامه‌های کیفی و ارائه خدمات متنوع اجتماع‌محور مورد نیاز شهروندان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگان، نوجوانان، جوانان و گروهای جهادی خبر داد.

معدنی‌پور، رئیس کمسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران وجود بیش از ٢هزار مسجد و پایگاه مذهبی در دارالمومنین تهران را امتیاز مذهبی و فرهنگی منطقه١٤ برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی با مشارکت ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان دانست.

او بر تجهیز و به‌روزرسانی سرانه‌های فرهنگی و ورزشی و تلاش برای تخصیص بودجه برای رفع این نیاز محله‌های شهر تهران به‌عنوان برنامه‌های مورد توجه در شورای شهر تهران بر مبنای عدالت توزیعی تاکید کرد.

برچسب‌ها