نمایشگاه تصویرگری عاشورا، نمایش فیلم‌های سینمایی، نمایشگاه کاریکاتور غزه و رونمایی کتاب غزه و تعزیه‌خوانی، چهار برنامه‌ای است که در مجموعه پردیس سینمایی ملت در ایام تاسوعا و عاشورا برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محسن مسعود شاهی، مدیر پردیس سینمایی ملت با بیان این خبر گفت: در روز تاسوعا تعزیه حضرت ابوالفضل (ع) و روز عاشورا تعزیه بازار شام ساعت 15 در این مجموعه برای عزاداران حسینی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه تصویرگری عاشورا، مجموعه آثار ورک شاپ سال 84 در فرهنگسرای بهمن است که آثار برگزیده نقاشی و تصویرگری هنرمندان این کارگاه به تعداد 50 قطعه؛ 15 دی ماه افتتاح و به مدت 2 هفته ادامه خواهد داشت.

به گفته مسعود شاهی نمایشگاه کاریکاتور غزه نیز 15 دی ماه افتتاح می‌شود و در برنامه جنبی این نمایشگاه کتاب غزه که شامل کاریکاتور و عکس در موضوع غزه است رونمایی می‌شود.

مدیر مجموعه پردیس سینمایی ملت در پایان به نمایش رایگان فیلم‌های مذهبی در ایام سوگواری امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: فیلم "دخیل" ساخته عبداله اسفندیاری و "روز واقعه" اثر شهرام اسدی به صورت رایگان به صورت تک سانس؛ ساعت 18 اکران می‌شوند.

مجموعه پردیس سینمایی ملت در بزرگراه نیایش، ضلع جنوبی پارک واقع است و استفاده علاقه‌مندان از برنامه‌های مذکور آزاد  و رایگان است.