جشنواره‌ای باعنوان «ایران پیروز» در سینما بهاران و خانه‌های فرهنگ منطقه۱۷ در حال برگزاری است.

به گزارش همشهری آنلاین، این جشنواره همزمان با برگزاری مسابقات فوتبال جام‌جهانی در حال برگزاری است و ساکنان منطقه۱۷ تا ۲۷آذر می‌توانند به فرهنگسرای بهاران (شهید سلیمانی) و خانه‌های فرهنگ مراجعه کنند.

در جشنواره ایران پیروز، برنامه‌های متنوعی متناسب با ایام جام‌جهانی اجرا می‌شود و خانواده‌ها به‌‎ویژه نوجوانان و جوانان می‌توانند در ۶بخش اصلی؛ بازی‌های گروهی، اکران و نمایش بازی‌های جام جهانی، پویش‌های فوتبالی، غرفه‌های محصولات، فضاسازی هویت ایرانی و اردوی دانش‌آموزی شرکت کنند.

در بخش بازی‌ها نیز لیگ فیفا، بازی‌های رومیزی فوتبالی، فوتبال دستی، چالش‌های فوتبالی و فوتبال آدمکی برگزار می‌شود و شهروندان با شرکت در هر مسابقه و کسب امتیاز لازم، جوایز ارزنده‌ای دریافت می‌کنند.
در بخش دیگری از این جشنواره، طراحی پویش‌های فوتبالی در ۲بخش پویش «#میمیرم_برات» و پویش «جام همدلی» برای فوتبال‌دوستان تشکیل شده که با رویکرد ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای هواداری تیم ملی فوتبال، به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

در حاشیه این جشنواره، غرفه‌های متنوعی در بخش‌های فرهنگی، خوراکی و محصولات برپا شده و در آنها محصولاتی از جمله کلاه، پرچم، تی شرت، اسباب بازی، نوشت افزارهای فوتبالی و خوراکی‌های مختلف توزیع می‌شود.  

علاقه‌مندان ضمن شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره می‌توانند در کنار هم‌محله‌‎ای‌های خود به‌صورت رایگان بازی‌های جام جهانی را تماشا کنند.

این جشنواره هر روز از ساعت۱۳ تا ۲۲ در فرهنگسرای بهاران واقع در ضلع جنوبی میدان بهاران و خانه‌های فرهنگ برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره۱۸۳۷ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی event.farhangsara.ir مراجعه کنند.