همشهری‌آنلاین: بانک اطلاعات کتب دامپزشکی کشور به همت جهاد دانشگاهی و به منظور دسترسی آسان به فهرست و اطلاعات جامعی از کتب تخصصی دامپزشکی طراحی و افتتاح شد

به گزارش واحد مرکزی خبر، روابط عمومی جهاد دانشگاهی، این بانک اطلاعاتی به همت جهاد دانشگاهی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران پس از دو سال تلاش مستمر طراحی و راه اندازی شد که در حال حاضر از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز اطلاع رسانی دامپزشکی ایران وابسته به جهاد دانشگاهی به آدرس www.iranvet.ir در دسترس عموم قرار دارد.

بر اساس این گزارش، بانک اطلاعات کتب دامپزشکی، این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که با استفاده از تایپ فارسی بخشی از نام کتاب، نام انتشارات و یا نام مؤلف، به اطلاعاتی از قبیل فهرست مطالب، نوبت چاپ، سال چاپ، انتشارات، تصویری از جلد کتاب و... دست پیدا کند.

این گزارش می‌افزاید: برای به روز رسانی اطلاعات در این مرکز از مراجع و منابع مختلفی از قبیل هفته نامه کتاب، انتشارات مطرح دامپزشکی در سطح کشور و همچنین استادان و مؤلفان کتب حوزه دامپزشکی استفاده می‌شود.

اطلاعات آن دسته از کتب مواد غذایی و دامپروری که با فعالیت‌های دامپزشکی مرتبط هستند نیز در این بانک اطلاعاتی قابل دسترسی است.

این بانک اطلاعاتی در بخش کتب تخصصی پایگاه اطلاع رسانی www.iranvet.ir ایجاد شده است.