۲۰۸کوچه و خیابان منطقه۱۷ که ۱۶۶ مورد آن در بافت فرسوده قرار دارد، مرمت و بهسازی شد.

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه۱۷ با اشاره به بهسازی و نوسازی ۴۰۰معبر از بافت‌های فرسوده شهر تهران گفت: «این اقدام بر اساس ۱۲سیاست کلان و ۹۰کلان پروژه ابلاغی انجام شده است. به همین منظور مرمت و بهسازی ۲۰۸کوچه و خیابان در این منطقه تکمیل شده که ۱۶۶کوچه و معبر در بافت فرسوده قرار دارد.»

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون، ۳۸هزار و ۱۳۱تن آسفالت در معابر منطقه توزیع شده است، افزود: «همزمان با این اقدام، جمع‌آوری انهار قدیمی و اجرای کانال کتابی در دستور کار قرار گرفت. ۹هزار و ۳۹۰متر از نهرهای قدیمی جمع‌آوری و زیرسازی آنها به‌صورت کامل انجام شده است.» شنگی در باره بازسازی زمین‌های‌ چمن مصنوعی هم گفت: «۵زمین چمن مصنوعی نیاز به بازسازی داشت که ۳زمین چمن با مساحت ۴هزار و ۷۲۰متر مربع افتتاح شد.»

 بیشتر این فعالیت‌ها در «طرح خدمت» انجام شده که از ۳۰مهر تا ۶آبان در محله‌ها به اجرا درآمد که شامل خدمات و فعالیت‌های مختلف در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری بود. در این طرح، تا کنون بالغ بر ۱۸هزار تن تراش و روکش آسفالت در نواحی سه‌گانه منطقه اجرا شده، در حالی که طی ۷سال گذشته، فقط ۷هزار و ۳۸۰تن آسفالت‌ریزی در این منطقه انجام شده بود.

پس از اتمام این طرح، خدمت به توان‌یابان در این منطقه شروع شد که اقدامی ابتکاری بود و ساماندهی بوستان‌ها، مناسب‌سازی مسیرهای منتهی به منازل معلولان و ارائه خدمات رفاهی به این قشر از افراد دنبال می‌شود.