مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

شهرداری‌های مناطق به عنوان بازوان اجرایی مدیریت شهری، اقداماتی در سطح محلات انجام می‌دهند که نه تنها رفاه شهروندان را به همراه دارد، بلکه موجب تحول و پیشرفت در مناطق نیز می‌شوند.

چشم انداز فضای سبز و ساختمان شهر تهران

همشهری - سعیده مرادی: اخبار مناطق ۱۲ تا ۲۲ را اینجا بخوانید.

منطقه ۱۲
شهردار منطقه ۱۲ با حضور در خانه تاریخی ملک در بازار تهران، از همراهی و مساعدت شهرداری در احیا و بازگشایی این خانه‌ بعد از دوسال برای ایجاد ظرفیت مطلوب گردشگری در منطقه خبر داد.

منطقه ۱۳
رئیس مرکز بهداشت شرق تهران در سومین نشست خانه مشارکت مردم در سلامت به میزبانی شهرداری منطقه ۱۳ از افتتاح کلینیک دیابت سبز خبر داد.

منطقه ۱۴
عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در ضلع شمال و جنوب بزرگراه محلاتی و محورهای منتهی به این بزرگراه به منظور تسهیل در تردد و روانسازی ترافیک انجام شد.

منطقه ۱۵
۶۴ چمشه سرویس بهداشتی به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان، حفظ و افزایش بهداشت عمومی در ۸ بوستان منطقه ۱۵ در حال احداث است.

منطقه ۱۶
اصلاح هندسی میدان عاشورا واقع در ناحیه ۳، به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز سطح منطقه ۱۶ با داشتن وجود ناحیه های تداخلی زیاد و نیز میدان دید ناکافی در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.

منطقه ۱۷
با همکاری و تعامل معاونت فنی و عمرانی با اداره آموزش و پرورش منطقه، ۳۰ مدرسه نیازمند عملیات عمرانی، در فهرست مدارس منتخب جهت مرمت و بهسازی روکش آسفالت قرار گرفت.


منطقه ۱۸
طرح‌ها و پروژه‌های شهری الگوی خدمت در منطقه۱۸ در حال اجرا بوده و بخش نخست آنها تا پایان تیرماه افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

منطقه ۱۹
کنترل و گشت‌زنی شبانه‌روزی به منظور جلوگیری از جمع‌آوری غیرمجاز پسماند خشک در راستای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در نواحی پنجگانه منطقه ۱۹ با تلاش و پیگیری‌های مستمر در حال اجرا است.

منطقه ۲۰
در راستای توسعه فضاهای ورزشی و بهبود کیفیت زمین های چمن مصنوعی، از دی ماه ۱۴۰۲ تا خرداد ماه ۱۴۰۳، بیش از ۱۰هزار و ۴۰۰ متر مربع چمن مصنوعی در ۱۵ زمین فوتبال منطقه ۲۰ مرمت و بهسازی شد.

منطقه ۲۱
جانمایی و نصب المان‌های حجمی و نمادهای متناسب فرهنگی در ورودی تهرانسر از بزرگراه لشگری به بلوار اصلی در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمران و ترافیک منطقه ۲۱ قرار گرفته است.

منطقه ۲۲
اولین نشست تخصصی پیشگیری از فروریزش و فرونشست زمین در منطقه۲۲ با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان برگزار شد. در این نشست به بررسی تجارب و اقدامات شهرداری منطقه در شرایط وقوع بحران فروریزش زمین پرداخته شد.

کد خبر 866342
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha