کودکان در برنامه «قصه‌های مهربانی» از طریق آموزش غیرمستقیم با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و حقوق شهروندی آشنا می‌شوند.

به گزارش همشهری آنلاین، برنامه «قصه‌های مهربانی» سه‌شنبه‌های هر هفته در قالب کارگاه‌های کتاب‌خوانی، کاردستی خلاق، بازی و نمایش با محوریت آموزش به کودکان در کتابخانه فردوس برگزار می‌شود.

آموزش غیرمستقیم همراه با خلاقیت بهترین روش برای یادگیری کودکان است. به‌خصوص موضوعات فرهنگی و اجتماعی که اگر به روش صحیح آموزش داده شود برای کودک به‌عنوان شهروندان آینده شهرمان نهادینه خواهد شد.

برنامه جذاب «قصه‌های مهربانی» هر هفته با یاری نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان و هنرمندان به‌عنوان مربی در کتابخانه فردوس برگزار می‌شود. در آخرین برنامه «قصه‌های مهربانی» اعظم حاج یوسفی نویسنده ادبیات کودکان و نوجوانان مفاهیمی همچون اصلاح الگوی مصرف را به کمک کتاب‌خوانی خلاق به دانش آموزان دبستان پسرانه سعادت منطقه ۵ آموزش داد.

علاقه‌مندان برای عضویت در کتابخانه فردوس و استفاده از برنامه‌های فرهنگی و هنری این کتابخانه می‌توانند به فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگ‌سرای فردوس مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.