اولین همایش تجلیل از شهروندان مشارکت جو تهران با عنوان «یاران شهر» در مرکز همایش‌های برج میلاد با حضور شهردارتهران و مدیران ارشد مناطق ٢٢‌گانه شهرداری تهران برگزارشد و از نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد.

به گزارش همشهری آنلاین، در این جشنواره «محمدامین سالاری‌پور» شهردار منطقه۱۴ تهران در اولین همایش تجلیل از شهروندان مشارکت جو تهران به‌عنوان شهردار شهرساز و پاسخگو بر روی صحنه رفت و مورد تجلیل قرار گرفت.

انتخاب محمدامین سالاری‌پور، به‌عنوان شهردار شهرساز بی‌دلیل نبوده چرا که او در بخش «شهرساز» با توجه به اینکه بالاترین و بیشترین میزان پیگیری پیام‌های مردمی در پاسخگویی به پیام‌های شهروندی (شهردار پاسخگو) را داشته است انتخاب شد و در این جشنواره مورد تجلیل «علیرضا زاکانی» شهردار تهران و مدیران ارشد شهری قرار گرفت. شهردار تهران با تاکید بر همدلی و همراهی برای حل مشکلات شهری، این همایش را از جلوه‌های مهم وجود مدیریت مشارکتی و مسئولیت‌پذیری در مجموعه مدیریت شهری پایتخت برشمرد.

 شهرداری منطقه۱۴ همچنین در بخش پیگیرترین شهردار ناحیه (مدیر پاسخگو) و پیگیرترین مسئول سامانه‌های مدیریت شهری و نظارت با توجه به ارزیابی‌های مردمی رتبه بسیار مطلوب دریافت کرد و مورد تجلیل قرار گرفت. همچنین این منطقه به تازگی رتبه برتر پاسخگویی به پیام‌های شهروندی در پایتخت را نیز کسب کرده است.

برچسب‌ها