همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : «محمدامین سالاریپور» شهردار منطقه۱۴ با اشاره به این مطلب گفت:«پیشقدم شدن این منطقه برای کارویژههای خلاقانه ازجمله تهیه بانک اطلاعات، راهاندازی استودیو درحوزه رسانه، رویدادسازیهای ملی، مذهبی، فرهنگی و مردم محور، به پیشبینی و برنامهریزی برای برنامهها و رویدادهای متنوع آینده با مشاوره و فعالیت فعالان حوزه روابط عمومی و با هدف جلب رضایت شهروندان و خدمت به مردم دارالمومنین تهران، افتخاری بزرگ است.»
سالاریپور در ادامه از طراحی و رونمایی نماد خاص با المان۵۲ شهید شهر بهعنوان المان ویژه و یکپارچه در این منطقه خبر داد و افزود:«با طراحی و اجرای این المان یکپارچه در میدانگاه امیرکبیر و سپس جانمایی در ۲۱ نقطه از دارالمومنین تهران، سعی در شناسایی هویت محلی و نگاه ویژه دارالمومنین تهران بهعنوان زادگاهبزرگان و شهدای سرافراز و قطب مذهبی و گردشگری در پایتخت داریم.»
همچنین «محمد صائبی» معاون روابطعمومی مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران نیز در جلسهای جداگانه با اشاره به اهمیت جریانسازی خبری برای اقدامات موثر مدیریت شهری در مناطق، از عملکرد حوزه روابط عمومی و مدیریت شهری منطقه۱۴ در ارائه فعالیتهای خلاقانه، تکریم ارباب رجوعان و پیگیری مشکلات مردمی همچنین پوشش خبری خوب و تاثیرگذار در تصمیمسازیها تقدیر کرد. برگزاری دورههای آموزشی، همافزایی برای ارتباط موثر با مناطق، بهرهمندی از نیروهای متخصص برای کارهای خلاقانه و تکریم ارباب رجوع و تلاش برای جلب رضایتمندی مردم از دیگر موارد مورد تعامل و تبادل نظر در این نشست بود.
گفتنی است؛ این جلسه هماندیشی با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران و هیئت همراه، «محمد امین سالاریپور» شهردار منطقه۱۴ و «حسن عبدی» مدیر روابطعمومی شهرداری منطقه۱۴ به همراه کارشناسان این حوزه برگزار شد.