همشهری آنلاین: کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: در صورت تداوم رفتارهای غیرحرفه‌ای تماشاگران، پرسپولیس را مانند تیم ملی ترک می‌کنم.

به گزارش فارس، علی کریمی در پایان مسابقه تیم‌های پرسپولیس و پیام از هواداران پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: واقعا برای این هواداران متاسفم که ازدقیقه 65 بازی هر آنچه که خواستند علیه بازیکنان و کادر فنی گفتند. آنها اگر جنبه ندارند به ورزشگاه نیایند. در این مسابقه حریف خیلی بسته بازی می‌کرد و من نمی دانم مقابل چنین تیمی چه باید کرد.

وی افزود:‌ مگر مقابل پیام فرصت‌ تک به تک داشتیم که تماشاگران اعتراض می‌کردند؟ ما 11 نفره حمله می‌کردیم و پیروانی سه بار تغییر سیستم داد اما فوتبال همین است. متاسفانه تماشاگران ما به جای تشویق به گروه‌های مختلف تقسیم شده و فحاشی کردند.

کریمی گفت: مگر ما پیروزی را دوست نداریم؟ اگر چه می پذیرم بازی خوب نبود و ما باید با گل‌های بیشتری پیام را شکست می‌دادیم اما فوتبال همین است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اظهاراتش علیه مدیریت باشگاه را مورد تایید قرار داد و گفت: واقعیت را در مورد باشگاه پرسپولیس گفته‌ام. همه از بیرون خیال می‌کنند که ما همه امکانات را در اختیار داریم و فقط مشکل این تیم بازیکنان هستند اما من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای مشکلات را می‌دانم و هرگز نمی‌توانم چیزی را که می‌بینم بیان نکنم.

وی تاکید کرد: با وجود همه انتقادها ما نتایج بدی نگرفته‌ایم و همچنان در جمع چهار تیم برتر هستیم. مگر فراموش کردید که فصل گذشته همین تیم در دقیقه 96 قهرمان لیگ برتر شد. تاکید می‌کنم با همین کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس می‌تواند قله‌های فوتبال آسیا را فتح کند.

کریمی تصریح کرد: در شرایط فعلی حسین هدایتی ناجی پرسپولیس است. به غیر از او هیچ کس برای این تیم کار مفیدی انجام نداده است. من به هوادارن می‌گویم بازی بعدی عملکرد بهتری خواهیم داشت اما از آنها می خواهم کاری نکنند که همین امروز من از پرسپولیس دلزده شوم و مانند روزی که تیم ملی را رها کردم از این تیم جدا شوم. در صورت تداوم چنین رفتاری من از پرسپولی می‌روم.