همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: درباره وضعیت کادر فنی تصمیم اساسی خواهیم گرفت.

عباس انصاری فرد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به هیچ عنوان انتظار چنین بازی ضعیفی را از پرسپولیس نداشتم، آماده شده بودیم تا پرسپولیس با گلهای زیادی حریف خود را شکست دهد اما نه به هیچ عنوان از نحوه بازی راضی هستم و نه از نتیجه‌ای که بدست آمد. [پیروزی پرسپولیس در دقایق آخر]

انصاری فرد تصریح کرد: بی‌تردید درباره وضعیت کادر فنی تصمیمی اساسی واصولی خواهیم گرفت. در هر صورت مدیریت باید پاسخگوی این وضعیت پرسپولیس باشد و به همین دلیل ما در سریع‌ترین زمان تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی درباره موضع‌گیری هواداران علیه کادر فنی و همچنین دو دستگی در میان آنها در حمایت از باشگاه نیز گفت: این یک مشکل بسیار بزرگ است و بی‌تردید باید برای آن چاره‌اندیشی کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره بازیکنانی که درباره تیم فوتبال پرسپولیس دست به انتقاد بزنند و یا علیه مسائل کلان باشگاه صحبت کنند، گفت: بازیکن تنها باید بازی خود را انجام دهد و وارد مسائلی که به او ارتباط ندارد نشود. ما به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم که این رفتار در باشگاه پرسپولیس ادامه پیدا کند و هر بازیکنی که صحبتی علیه باشگاه انجام دهد از حضور در تمرینات منع خواهد شد.

وی درباره علی کریمی نیز گفت: علی کریمی را به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس احضار کردیم و او عنوان کرده است که صحبت‌هایی که از قول او در روزنامه‌ها مطرح شده است انجام نداده است، در هر صورت باید این موضوع را روشن کنیم و سپس در مورد کریمی تصمیم‌گیری کنیم اما هر بازیکنی در هر سطحی که باشد باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کند و وارد مسائلی که در حیطه او نیست نشود.