همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد: بیش از یک‌هزار و 600 دستگاه اتوبوس در روز جمعه 25 بهمن ماه به تماشاگران فوتبال شهرآورد خدمات رایگان می دهند.

به گزارش ایرنا، حسین بیژنی در حاشیه نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های انجام گرفته به منظور تسهیل تردد تماشاگران، تمامی اتوبوس‌های مذکور چه در بخش ریالی و چه بلیتی اقدام به جابه جایی مسافران از ورزشگاه آزادی به سطح شهر و مقاصد اولیه خود خواهند کرد.

وی گفت: تماشاگرانی که قصد دارند به مبادی اولیه خود در مسیر میدان نور، حکیم، رسالت، جاده مخصوص، آزادی و میدان انقلاب بازگردند باید از اتوبوس‌های مستقر در ضلع شرقی استادیوم استفاده کنند.

این مسوول ادامه داد: همچنین افرادی که قصد دارند به سمت جاده مخصوص - آزادی - انقلاب و امام حسین و نیز جاده مخصوص - میدان آزادی –میدان انقلاب و همچنین جاده مخصوص – پایانه آزادی عزیمت کنند باید از پارکینگ شماره 19 و 20 استفاده و سوار اتوبوس شوند.

وی گفت: تماشاگرانی هم که قصد دارند به سمت راه آهن ، آذری ، رسالت و شهید باقری بازگردند می توانند از اتوبوسهای مستقر در ضلع غربی ورزشگاه آزادی استفاده کنند.
مدیرعامل اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه هزینه اتوبوس‌های ریالی از سوی اتوبوسرانی در این روز پرداخت شده است، گفت: تماشاگران لازم نیست هیچ پولی بابت هزینه بازگشت از شهرآورد به اتوبوس‌های ریالی بپردازند.

وی همچینین تصریح کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر مسابقات حساس فوتبال، هماهنگی‌های لازم به منظور استقرار نماینده شرکت واحد در ستاد امنیتی – انتظامی صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچون روال همیشگی، از تماشاگران در اتوبوس‌ها پذیرایی به عمل آمده و آنان به صورت نشسته به مقاصد اولیه در سطح شهر منتقل خواهند شد.

بیژنی یادآور شد: بروشورهای اطلاع‌رسان و نقشه محل توقف اتوبوس‌ها و کروکی مسیر حرکتی اتوبوس‌ها به منظور تسهیل و رفاه حال تماشاگران میان آنان دراین روز توزیع خواهد شد.

وی همچنین به نصب بالن اطلاع‌رسان در محل استقرار اتوبوس‌ها به منظور رفاه حال تماشگران تاکید کرد.

وی تاکیدکرد: همچنین با هماهنگی‌های به عمل آمده با راهور تهران، عوامل پلیس جلوی درهای ورزشگاه به منظور توقف بی جهت خودروهای متفرقه و حرکت روان اتوبوس‌ها مستقر می شوند.

مدیرعامل اتوبوسرانی یادآور شد: تمامی مدیران ارشد اتوبوسرانی در این روز به همراه دیگر تماشاگران، برای خدمات رسانی کامل تماشاچیان در محل برگزاری مسابقه شهرآورد حضور خواهند داشت.