تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۳

گروه حوادث: عامل قتل‌های سریالی زنان در کرج، با حضور در قتلگاه به بازسازی صحنه 5 جنایتی پرداخت که در خانه‌ای در خرمدشت مرتکب شده بود.

این متهم 23 ساله، که پس از دستگیری به ارتکاب 10 قتل اعتراف کرده بود، هنگام بازسازی صحنه قتل‌هایی که در طبقه اول ساختمانی مسکونی در خرمدشت کرج مرتکب شده بود، با بیان اینکه همه جنایات را به شیوه‌ای مشابه و انگیزه‌ای یکسان مرتکب شده است، گفت: 5 قتل را در این خانه، یک قتل را در بیابان و در ماشین خود، 2 قتل را در کمالشهر و 2 قتل دیگر را در شمال مرتکب شدم.

وی در ادامه مدعی شد: پس از آنکه زن‌ها را در کنار خیابان سوار ماشین خود می‌کردم، با آنها به این خانه می‌آمدیم و در داخل خانه آنها را با خفه کردن به قتل می‌رساندم و سپس اجسادشان را در داخل ملحفه‌ای می‌پیچیدم و به‌داخل خودروام انتقال می‌دادم اما قبل از انتقال اجساد، طلا و جواهراتشان را برمی‌داشتم.

این متهم در پاسخ به سؤال بازپرس که «آیا در زمان ارتکاب جنایات کسی در خانه حضور داشت؟» اظهار کرد: در آن زمان هیچ‌کس داخل خانه نبود و همسرم نیز آن موقع در قزوین زندگی می‌کرد اما او در  6 قتل آخر از کارهای من باخبر بود.

امید درباره انگیزه‌ واقعی خود از ارتکاب قتل‌ها بعد از چند دقیقه سکوت مدعی شد: انگیزه‌ اصلی‌ام در درجه اول سرقت و بعد تنفر از زنانی بود که حاضر می‌شدند به خانه‌ام بیایند.

به‌دنبال بازسازی صحنه جنایات توسط متهم، تحقیقات در این پرونده به مراحل نهایی خود نزدیک شد و به این ترتیب پرونده متهم تا مدتی دیگر با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان ارجاع خواهد شد.