رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از چاپ ۱۴۰ هزار نسخه بسته‌های نوروزی برای مسافران و گردشگران در تهران خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، امیر قاسمی با بیان اینکه ایستگاه های اطلاع‌رسانی و استقبال از مسافران نوروزی با شعار تهران دوست داشتنی و در قالب ویژه برنامه های نوروزی تحت عنوان «بهار ایران» برپا می‌شود، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده در ۷۹ نقطه تهران ایستگاه‌های اطلاع رسانی و در ۱۱ نقطه مبادی ورودی تهران، ایستگاه‌های استقبال از مسافران برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ هزار بسته تهرانگردی تاکنون آماده شده است تا با قیمت ۱۰ هزار تومان به مسافران و گردشگران فروخته شود، گفت: ارزش این بسته گردشگری ۳۰۰ هزار تومان است که تنها به قیمت ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و به کودکانی که به همراه والدین خود برای خرید آن مراجعه کنند نیز یک کتاب هدیه داده می‌شود.

به گفته قاسمی، در داخل بسته‌های گردشگری، نقشه به روز تهران و مکان‌های دیدنی آن و همچنین تصاویر و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرداری تهران و پایتخت وجود دارد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران افزود: هدف ما معرفی ناشناخته‌های تهران است که در این بسته به این مهم توجه شده است. همچنین تخفیف ۳۰ تا ۷۰ درصدی برخی مجموعه‌های فرهنگی و هنری نیز در داخل این بسته‌ها وجود دارد و این در حالی است که علاوه بر لیست مراکز دارای تخفیف، ۱۵ بُن دو نفره برای بازدید از مراکز مختلف همچون توچال، برج آزادی و... در داخل بسته‌ها گنجانده شده و به همین دلیل نیز ارزش ریالی بسته گردشگری، حدود ۳۰۰ هزار تومان است.