با گذشت 2 سال از وقوع جنایت‌های زنجیره‌ای در منطقه نیتاری هند، قضات دادگاه قاضی آباد، 2 قاتل سریالی این پرونده وحشتناک را به مرگ محکوم کردند.

متهمان اصلی این پرونده یک مرد ثروتمند و خدمتکار او بودند که بعد از کشاندن 19 زن و کودک به ویلایی در منطقه نیتاری هند، آنها را به قتل رسانده و اجسادشان را در میان گل و لای دفن کرده بودند.

راز جنایت‌ها در میان گل و لای

اواسط دسامبر 2006 (بهمن ماه 1385)، وقتی کارآگاهان پلیس منطقه نیتاری هند اجساد مثله شده چند انسان را در اطراف ویلای متعلق به تاجر ثروتمند هندی به نام مونیندرسینگ پاندر پیدا کردند، هرگز نمی‌توانستند تصور کنند این ماجرا منطقه فقیرنشین نیتاری در اطراف دهلی نو را به مرکز توجه تمام مطبوعات جهان تبدیل کند و یکی از فجیع‌ترین ماجراهای جنایی را رقم بزند؛ ماجرای ناپدیدشدن بیش از 19 کودک و زن جوان که از سال 2004 ناپدید شده‌اند.

در حالی‌که کاوش‌ها در اطراف خانه ویلایی ادامه داشت، اجساد متعلق به 19زن و دختر جوان و پسران کم سن و سال در گودال‌های اطراف خانه ویلایی که مطبوعات هند آن را کلبه وحشت نامیده‌اند، پیدا شد.

با کشف این اجساد، کارآگاهان در نخستین مرحله به سراغ تاجر ثروتمند و خدمتکار او سوندر کولی رفته و آنها را به‌عنوان مظنونان اولیه دستگیر کردند.

در حالی‌که افشای ماجرای این جنایت‌ها در مطبوعات احساسات عمومی را به‌شدت متاثر کرده بود، متهمان دخالت در تمامی جنایت‌ها را انکار کردند و فقط در جریان بازجویی‌های تخصصی سوندر کولی - خدمتکار مرد ثروتمند-  مدعی شد او 3 کودک را مورد آزار و اذیت قرار داده و قصد داشته اعضای بدن آنها را بخورد؛ چرا که فکر می‌کرده آدمخواری باعث قدرت بخشیدن به او می‌شود، اما تاجر هندی همچنان سکوت کرد.

اجسادی در راه‌های فاضلاب

با سکوت مرد ثروتمند، راز جنایت‌های فجیع همچنان در پرده‌ای از ابهام قرار داشت تا اینکه بعد از گذشت‌ ماه‌ها تحقیق و بررسی، با پیداشدن 42 کیسه پلاستیکی در مسیر فاضلاب و نهرهای اطراف ویلای مرد ثروتمند که قطعاتی از اجساد انسان در آنها وجود داشت، اسرار بیشتری از جنایت‌های قاتلان سریالی هند فاش شد، اما هرگز مشخص نشد که آنها مربوط به اجساد چه تعداد انسان هستند و سرانجام 2 قاتل سریالی به 19 اتهام متفاوت
از جمله آدم‌ربایی، آزار و اذیت و قتل کودکان و زنان متهم شدند. 

بررسی‌های صورت گرفته روی قربانیان ویلای وحشت نشان می‌داد که تمامی آنها خفه شده و اجسادشان پس از تکه‌تکه شدن در داخل فاضلاب و نهرهای اطراف خانه ویلایی رها شده بود.

مجازات مرگ

با گذشت 2 سال از افشای جنایت‌های وحشیانه مرد ثروتمند و خدمتکارش، آنها پنجشنبه گذشته در دادگاهی در قاضی آباد هند به پای میز محاکمه رفتند و در جریان دادگاه اگرچه هیچ‌کدام از جنایت‌ها را نپذیرفتند اما با توجه به شواهد موجود، قضات دادگاه آنها را به مجازات مرگ محکوم کردند.