سه‌شنبه ۱ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

گروه حوادث: صبح چهارشنبه 11مرد جنایتکار که از سوی دادگاه به قصاص محکوم شده بودند پای چوبه دار می‌روند

یکی از افرادی که امروز پای چوبه دار می‌رود، مرد جوانی است که 17 آذرماه سال 85 با ورود به خانه پدر همسرش در خیابان عارف شمالی، 3عضو خانواده همسرش را با ضربات چاقو به قتل رساند.

این مرد، بعد از  ارتکاب جنایت پا به فرار گذاشت اما مدتی بعد، از سوی پلیس دستگیر شد و به قتل اعضای خانواده همسرش اعتراف کرد و مدعی شد به خاطر اختلافات خانوادگی دست به این جنایت زده است.

بعد از اعترافات متهم، محاکمه او در دادگاه کیفری استان تهران آغاز شد و با توجه درخواست قصاص از سوی اولیای دم مقتولان، وی به مرگ محکوم شد.

دیگر اعدامی امروز، مرد 29ساله‌ای است که  در اردیبهشت ماه سال 84 گروهبان حسین علی طریقی را در جاده مخصوص کرج در هنگام تعقیب و گریز پلیسی به قتل رساند.

جوان متهم 2ماه بعد از جنایت به دادسرای جنایی رفت و تسلیم قانون شد. به این ترتیب محاکمه او در دادگاه آغاز و در پایان محاکمه، وی به قصاص محکوم شد.

مجرم دیگری  که قرار است صبح امروز به دار مجازات آویخته شود. مرد جنایتکاری است که  خرداد سال 84 مرد کارخانه‌داری را  به دنبال یک اختلاف قدیمی به قتل رسانده است..

محکوم به مرگ دیگر که امروز پای چوبه‌دار می‌رود، متهمی است که   فروردین ماه سال 85 مرد صاحبخانه‌اش را با ضربات میله آهنی در خانه‌اش به قتل رساند و بعد از سرقت اموال وی به کشور عمان گریخت. اما کارآگاهان پلیس با سفر به این کشور او را بازداشت کردند.

7 محکوم به مرگ دیگر که امروز به پای چوبه دار می‌روند، متهمانی هستند که در پی اختلاف حساب، نزاع خیابانی یا سرقت، مرتکب جنایت شده و در دادگاه به قصاص محکوم شده‌اند.

کد خبر 73505

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز