تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

همگی نوجوان و جوان هستند اما تعدادی قطعه صنعتی ساخته و عده‌ای هم طراحی اپلیکیشن و نرم‌افزار انجام داده‌اند. برخی هم آموخته‌های خود در زمینه آشپزی و شیرینی‌پزی را جمع‌آوری و در نمایشگاه توانمندی‌های هنرستان‌های منطقه ۲ به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی در کانون فرهنگی تربیتی قدس شهرک غرب، نمایشگاهی از توانمندی‌ها و دستاوردهای دانش‌آموزان ۲۱ هنرستان منطقه ۲ برپا شده است. در غرفه‌های این نمایشگاه هنرجویان هنرستان‌ها آموخته‌های خود در مدت تحصیل را به نمایش گذاشته‌اند. به گونه‌ای که از هنرستان هتلداری، دانش‌آموزان آموخته‌هایشان در زمینه شیرینی‌پزی و آشپزی نشان می‌دهند و رشته‌های برق و الکترونیک سازه‌هایی را ساخته‌اند.

این نمایشگاه به تازگی با حضور مدیران افتتاح شده و «قاسم فهیمی» معاون آموزش متوسطه منطقه ۲می گوید: «در نمایشگاه شاهد بروز و ظهور استعدادهای درخشان بی‌شماری در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی، قرآنی و هنری در میان دانش‌آموزان منطقه هستیم و این امکان برای همه و به‌ویژه دانش‌آموزان پایه نهم وجود دارد تا از این نمایشگاه دیدن کنند.»

کانون فرهنگی تربیتی قدس در شهرک غرب، خیابان ایران زمین قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز تا نیمه اول اردیبهشت ماه برای تماشای دستاوردها به این مکان مراجعه کنند.