فلوریدا: اعتیاد یک جوان 19 ساله به اینترنت او را به یک سارق حرفه‌ای تبدیل کرده است.

این جوان که وضعیت مالی خوبی ندارد و قادر به خرید رایانه نیست، تا کنون چند بار لپ‌تاپ دوستانش را سرقت کرده و هر بار به دام پلیس افتاده است.

این در حالی است که او اخیرا رایانه شخصی صاحب یک رستوران را به سرقت برده و مجازات سختی در انتظارش خواهد بود.

او به خبرنگاران گفت: به اندازه‌ای به رایانه و فضای اینترنت علاقه‌مند هستم که هنگام مشاهده  رایانه، کنترلم را از دست می‌دهم و ناچار به سرقت آن می‌شوم.

گفته می‌شود که وی علاوه بر تحمل حبس باید چند ماهی نزد یک روانپزشک به درمان این عادت بد که همان سرقت رایانه است، بپردازد.

دوقلو‌های سارق

نیویورک: این روز‌ها 2 برادر دوقلو که 22 سال دارند، سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به پا کرده اند. آنها  با استفاده از اسلحه وارد پمپ‌بنزین‌ها می‌شوند و از صندوق این اماکن وجه نقد سرقت می‌کنند.  آنها به اندازه‌ای سریع این اقدام را انجام می دهند که پس از چند بار سرقت، پلیس به تازگی آنها را دستگیر کرده است.

کاریابی سیار

لندن: با وجود افزایش نرخ بیکاری در انگلیس، مردی توانست با ابتکار جالبی، یک شغل برای خود دست و پا کند. او به مدت 2 روز در حالی که یک دست‌نوشته از گردن خود آویزان کرده بود در ایستگاه مترو ایستاد. او روی  این دست‌نوشته اعلام کرده بود که به یک موقعیت شغلی نیاز دارد و شماره تلفنش را نیز نوشته بود. به این ترتیب، از طرف یک شرکت با او تماس گرفته شد و به این مرد پیشنهاد کار در این شرکت را دادند. 

عاقبت دلرحمی

برلین: مردی که حاضر نشده یک گربه را زیر بگیرد، توسط مامور راهنمایی و رانندگی جریمه شده است. این راننده میانسال در حال عبور از چهارراه، یک گربه را می‌بیند که از جلوی خودروی او عبور می‌کند و به همین دلیل با وجود سبز بودن چراغ، وسط چهارراه می‌ایستد. اما با وجود اینکه فیلم این صحنه توسط دوربین‌‌ها ضبط شده است، پلیس اعتقاد دارد که این مرد باید جریمه شود.

گفتنی است پلیس او را به دلیل این خطای رانندگی 95 دلار جریمه کرده است اما او یک وکیل ماهر استخدام کرده تا نه تنها این جریمه را نپردازد، بلکه غرامت نیز بگیرد. او به خبرنگاران گفت که‌چون انسان دلرحمی است به این جریمه محکوم شده است.

از سوی دیگر، انجمن‌های دفاع از حیوانات نیز از اقدام این مرد به شدت حمایت کرده‌اند. البته پلیس می‌گوید به هیچ عنوان جریمه وی را باطل نخواهد کرد.

راننده 13 ساله

پکن: پسربچه بازیگوشی که با سوء استفاده از غفلت یک راننده اتوبوس، پشت فرمان این اتوبوس نشست، جار و جنجال زیادی در شهر به پا کرد. این نوجوان 13 ساله در حال قدم زدن در خیابان بود که متوجه شد راننده اتوبوس برای نوشیدن چای به یک فروشگاه رفته است.

او بلافاصله پشت فرمان پرید و پس از روشن کردن اتوبوس، شروع به رانندگی در خیابان‌ها کرد. این در حالی بود که او تجربه رانندگی نداشت و با حرکات مارپیچ خود در خیابان که ناشی از تسلط نداشتن بر رانندگی بود، ترافیک سنگینی در شهر به‌وجود آورد.

او پس از مشاهده پلیس از اتوبوس خارج شد و شروع به دویدن در بین خودرو‌های در حال حرکت در خیابان کرد. البته ماموران سرانجام توانستند او را دستگیر کنند و به ترافیک چند ساعته در شهر پایان دهند. گفته می‌شود راننده اتوبوس نیز به دلیل رها کردن اتوبوس، محاکمه خواهد شد.