منهتن: مسافری که از آهسته رانندگی کردن راننده تاکسی به ستوه آمده بود، لیوان چای داغی را که در دست داشت، روی سر او ریخت.

این مرد از راننده تاکسی خواست مقابل یک فروشگاه توقف کند، سپس از فروشگاه یک لیوان چای خرید و بدون اینکه هیچ توضیحی بدهد، چای را روی سر و صورت راننده ریخت.

شیر کمکی

ماساچوست:  اخیراً زرافه‌ای در یک باغ‌وحش‌‌ متولد شده که مادرش نمی‌تواند به او شیر دهد. به همین دلیل مقامات باغ‌وحش با استفاده از شیر گاو، این زرافه 3 روزه را تغذیه می‌کنند.

سرقت خودرو از بیمارستان

مکزیکوسیتی: تکرار سرقت خودرو‌ها از پارکینگ یک بیمارستان و اجرای طرح گشت نامحسوس پلیس، بالاخره پرده از راز این سرقت‌ها برداشت. طبق گزارش پلیس همه این سرقت‌ها کار یک زن میانسال بوده که بدون داشتن هیچ همدستی اقدام به سرقت می‌کرده است.

شگرد این زن هم اینگونه بوده که در راهرو‌های بیمارستان پرسه می‌زده و پس از شناسایی مسافران بد‌حال، خود را به آنها نزدیک می‌کرد  و با  استفاده از یک فرصت مناسب سوئیچ خودروی آنها را برداشته و خودرو را از پارکینگ بیمارستان سرقت می‌کرده است.

این زن به پلیس اعتراف کرد که مسئول پارکینگ بیمارستان‌ها با توجه به عجله بیماران بد‌حال خودروی آنها را برای ارائه قبض متوقف نمی‌کرده و از سوی دیگر آنها نیز خودرو را در نزدیک‌ترین موقعیت به در اورژانس رها می‌کردند تا زود‌تر به اورژانس برسند.

سرقت تحت تاثیر فیلم سینمایی

نیوجرسی: 2 نوجوان که تحت تاثیر فیلم‌های سینمایی دست به سرقت زده بودند، دستگیر شدند. این نوجوانان 15 و 16 ساله که هر دو  در خانواده‌های متمولی زندگی می‌کردند، پس از تماشای یک فیلم سینمایی تصمیم گرفتند که از جواهرفروشی محل سرقت کنند و جالب اینکه  با وجود اولین تجربه‌شان، موفق شدند.

آنها که به جای ساک دستی‌ که معمولا سارقان به دست می‌گیرند، کیف مدرسه‌شان را به همراه داشتند با شکستن پنجره‌های جواهرفروشی وارد آن شدند و با وجود اینکه این فروشگاه به سیستم ضد سرقت مجهز بود، آژیر‌های هشداردهنده به کار نیفتادند.

این نوجوانان مقداری جواهر به ارزش 7 هزار دلار را که روی پیشخوان جواهرفروشی جامانده بود، داخل کیف ریختند و پا به فرار گذاشتند. اما گشت پلیس به آنها که در حال دویدن در خیابان بودند، مشکوک شد و پس از بازرسی کیف آنها، راز سرقت برملا شد.

عاقبت بلعیدن مواد مخدر

فلوریدا: جوان 19 ساله‌ای که برای فرار از ایست بازرسی پلیس، مواد مخدر را بلعید، نه تنها به دام پلیس افتاد  بلکه راهی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شد.

این پسر جوان که یک خرده‌فروش مواد مخدر بود، در حالی که مقداری مواد مخدر به همراه داشت و مشغول رانندگی در بزرگراه بود  با پست ایست بازرسی پلیس مواجه شد. او که شنیده بود برخی قاچاقچیان از طریق بلعیدن مواد مخدر از پست بازرسی پلیس عبور می‌کنند، این اقدام را انجام داد و پلیس هم پس از بازرسی خودرو‌اش به او اجازه عبور داد.

اما این جوان هنوز چند کیلومتر از ایست بازرسی دور نشده بود که بسته‌های مواد مخدر در معده‌اش پاره شد و او را دچار مسمومیت شدید کرد. به این ترتیب وی دیگر قادر به ادامه مسیر نبود و با دست خودش شماره تلفن پلیس را گرفت تا خود را از این وضعیت نجات دهد.