تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۵

پلیس اوهایوی آمریکا در جست‌وجوی پدر جنایتکاری است که بعد از قتل عام اعضای خانواده‌اش، بدون برجا گذاشتن ردی از خود ناپدید شده است

راز این جنایت هولناک، شامگاه پنجشنبه گذشته فاش شد. ماموران پلیس جنایی ایالت اوهایو وقتی از طریق تماس تلفنی در جریان تیراندازی در خانه‌ای در غرب اوکلند قرار گرفتند به سرعت عازم محل حادثه شدند. 

آنها بعد از ورود به طبقه دوم خانه با اجساد غرق خون یک زن جوان و 4 دختر و پسر 3 تا 14 ساله روبه‌رو شدند که در اتاق‌های مختلف خانه افتاده بودند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد تمامی قربانیان با شلیک گلوله به قتل رسیده‌اند.

« این جنایت از سوی دیوون کرافورد، پدر 33 ساله خانواده صورت گرفته است.» رئیس پلیس اوهایو، ساعتی بعد از جنایت در حالی این جملات را به خبرنگاران می‌گفت که معتقد بود: « این مرد برای جامعه خطرناک است و ما همه تلاشمان را برای دستگیری او آغاز کرده‌ایم.»

تحقیقات پلیس حاکی از آن است که مرد جنایتکار و خانواده‌اش به همراه یک خانواده دیگر در خانه‌ای 2طبقه در غرب اوکلند زندگی می‌کرده، اما به‌دنبال بیکار شدن و برای فرار از هزینه‌های زندگی، دست به این جنایت زده و بعد از آن متواری شده است.

هم‌اکنون هلی‌کوپترهای پلیس به کمک دیگر ماموران گشتی برای دستگیری قاتل فراری شتافته‌اند و جست‌وجو برای یافتن ردی از این مرد ادامه دارد.