همشهری‌آنلاین: خیابان‌های پیروزی و دماوند به طور کامل تعریض خواهند شد. بزرگراه آیت ا...سعیدی هم از استوانه‌های ایمنی برخوردار شد

تعریض خیابان دماوند حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا تقاطع بزرگراه امام علی (ع) تا پایان سال گذشته با توافقاتی که با مالکان املاک معارض صورت گرفت 100 انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، علیرضا جعفری‌، شهردار این منطقه با اعلام این خبر افزود: تعریض خیابان پیروزی نیز به منظور روان سازی ترافیک شرق تهران و کاهش تصادفات در سال 88 پیگیری می‌شود.

شهردار منطقه همچنین گفت: توافقاتی با سازمان جنگ افزارسازی در خیابان پیروزی انجام شده تا زمینه تعریض خیابان پیروزی هرچه سریع‌تر فراهم شود.

استوانه‌های مدرن ایمنی در بزرگراه آیت‌الله سعیدی کار گذاشته شد

به منظور افزایش میزان ایمنی و کاهش حوادث رانندگی در بزرگراه آیت ا...سعیدی، چندین استوانه ایمنی مدرن در دور برگردان‌های این مسیر کار گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 18، مهندس سیروس میلانی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 18 با اعلام این خبر افزود: در راستای رسیدگی به پیام‌های ارسالی از سوی شهروندان در سامانه های 137و 1888 شهرداری، این حوزه با اعزام اکیپ‌های اجرائی خویش نسبت به استقرار 60استوانه ایمنی در این مسیر اقدام کرد.

وی همچنین شستشوی 13 مورد از پل‌های هوائی بزرگراه آیت ا...سعیدی، نصب سرعت کاه آسفالتی در خیابان وفائی‌نژاد و احداث رفلکتور، مقابل خیابان‌های  شهید بهرامی و شهدای دانش آموز را از دیگر اقدامات این حوزه بر شمرد.

میلانی ادامه داد: این عملیات نیز در راستای اجرای برنامه‌های متعدد طرح استقبال از بهار در محلات مختلف منطقه به انجام رسیده و با بهره‌برداری از آنها شاهد کاهش درصد قابل توجهی از حوادث خواهیم بود.