همشهری آنلاین: هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر با دو اتفاق مهم همراه بود. در این هفته سقوط برق به دسته اول قطعی شد و استقلال هم بعد از مدت‌ها صدر جدول را از دست داد.

به گزارش همشهری آنلاین در یکی از بازی‌های حساس این هفته استقلال تهران میهمان فولاد خوزستان بود. در این بازی پر فراز و نشیب که هر دو تیم بارها موقعیت دست‌یابی به گل را داشتند، هیچ گلی از دروازه‌ها نگذشت. این درحالی بود که استقلال تهران برای حفظ صدر نشینی خود نیازمند پیروز در این بازی بود. استقلال اگر چه از نتیجه ناراضی است اما در دقایق متعددی از بازی به ویژه یک سوم پایانی بازی شانس آورد که دروازه‌‌اش باز نشد.

ذوب آهن، رقیب استقلال که در طول این دوره مدام چون سایه در تعقیب صدر نشین بود سرانجام توانست با قربانی کردن برق شیراز خود را به صدر برساند. ذوب‌آهن توانست در بازی‌ای که طبق آمار توپ و میدان بیشتر در اختیار برق بود، حریف را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. البته ذوب‌آهن از اواخر نیمه دوم با اخراج یک بازیکن‌اش ده نفره شد و گلی را نیز که دریافت کرد به واسطه خطای منجر به اخراجی بود که از روی نقطه پنالتی توسط یاران برق به ثمر رسید.

در دیگر بازی‌ها سپاهان که نمی‌خواهد از فهرست تیم‌های نامزد شرکت در لیگ قهرمانان آسیا دور بماند با نتیجه 2 بر یک از سد استقلال اهواز گذشت اما رقیب دیگر این تیم یعنی صبا باتری تن به تساوی بدون گل با پاس داد.

ملوان هم توانست با یک گل از سد مقاومت سپاسی بگذرد و سایپا و ابومسلم نیز به مساوی بدون گل رضایت دادند. مس کرمان هم که این اواخر بسیار خوش درخشیده و امیدوار است سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد با یک گل از سد داماش گذشت و دست آخر اینکه پیام خراسان توانست با نتیجه 2 بر یک بر راه‌آهن چیره شود تا امیدوار به بقا در لیگ بماند.
بازی آخر این هفته بین پرسپولیس و پیکان برگزار خواهد شد.