همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه استقلال با تاکید مجدد بر حضور امیرقلعه نویی در کادر فنی این تیم برای فصل آینده گفت: تنها گزینه اصلی ما برای فصل آینده در امیر قلعه نویی است.

به گزارش مهر، امیررضا واعظی آشتیانی که در حاشیه تمرین استقلال با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد ضمن بیان این مطلب افزود: خدا را شاهد می‌گیرم که تنها گزینه ما برای فصل آینده امیرقلعه نویی است و تمام صحبت‌هایی که غیر از این منتشر می‌شود شایعه و کذب محض است.

وی با رد مذاکره‌اش به مربیان دیگر برای فصل آینده ادامه داد: ما از قلعه نویی خواسته‌ایم برنامه‌هایش را برای فصل آینده در اختیار باشگاه قرار دهد چرا که اعتقاد داریم او می‌تواند استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برساند.

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه بازیکنان این تیم عملکرد قابل قبولی در مسابقات لیگ داشته‌اند خاطر نشان کرد: استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و با قدرت در مسابقات ظاهر شد اما در برخی بازیهای بازیکنان نکات فنی مورد درخواست مربیان را به درستی انجام نمی‌دادند و این به استقلال ضربه می‌زد و تیم را از پیروزی دور می‌کرد.

واعظ آشتیانی پیرامون صحبت‌هایی مبنی بر اینکه استقلال با مشکل روحی و مالی دست به گریبان  شده و همین عامل باعث عدم نتیجه گیری این تیم می‌شود گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. امسال همه چیز در استقلال مطلوب بود. هم از لحاظ حقوقی، هم از لحاظ روحی ما بهترین زمین، بهترین امکانات، هواپیمای اختصاصی در اختیار بازیکنان قرار داده تا با آرامش فقط به فکر پیروزی در مسابقات خود باشند و من اصلا این قضیه را نمی‌پذیریم که بازیکنان ما شرایط روحی بسیار بدی داشته باشند. این صحبتها فقط شایعاتی است که از زبان کسانی خارج می‌شود که می‌خواهند استقلال را وارد حاشیه کرده و تیم را نابود کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این مسائل از داخل تیم به بیرون درز پیدا می‌کند گفت: اصلا چنین چیزی وجود ندارد. این قضیه مربوط به خارج از تیم است و در داخل همه یکدل و همصدا برای پیروزی استقلال زحمت می‌کشند.

امیررضا واعظ آشتیانی در پایان با اشاره به دیدار حساس این تیم در مشهد خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که ما در کنار بارگاه حضرت رضا(ع) به همراه هوادارانمان جشن قهرمانی بگیریم.

کد خبر 79753

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز