تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۰

ندا انتظامی: یک رستوران را در نظر بگیرید؛ این رستوران را یک زوج موفق اداره می کنند.

اگر به سال ها قبل برگردید، به روزی می‌رسید که این دو زوج کارشان را زیر پله شروع کرده اند و به مرور موفقیت زیادی  به دست می‌آورند. اما همیشه یک دلیل کوچک وجود دارد که خوشبختی زیر سؤال برود و در اینجا یک  سوء تفاهم کوچک است که باعث دلخوری این زوج می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «آشپزباشی»‌ این روزها در تهران در حال تصویربرداری است. این مجموعه به کارگردانی محمدرضا هنرمند و به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی است. اگر مجموعه «زیر تیغ»‌ را دیده باشید، اسم محمد رضا هنرمند برایتان آشناست. کارگردان با روایت زندگی تلخ دو دوست در این مجموعه توانست مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بنشاند. حالا قرار است که با دیدن زندگی دو زوج موقعیت‌های جالبی به تماشا گذاشته شود. به گفته روابط عمومی این مجموعه، داستان کاملا واقعی است، اما موقعیت هایی که افراد در آن قرار می‌گیرند، طنز است و باعث خنده می‌شود.تصویر برداری مجموعه آشپز باشی از 14 آبان آغاز شد و بنا به پیش بینی گروه تصویر برداری تا اواسط مردادماه به طول خواهد انجامید.

مینو زن اکبر است. درست حدس زدید، بازیگر این نقش فاطمه معتمد آریاست. اوهم در زیر تیغ بازی می کرد

این آقا اکبر است. رئیس و آشپز رستوران. بازیگر این نقش پرویز پرستویی است. بازی او را در مجموعه «زیر تیغ» به یاد دارید؟

 

اکبر و مینو چهار فرزند دارند: دو دختر و دو پسر. این سوء تفاهم کل خانواده را درگیر می‌کند. ملیکا و مهراوه شریفی نیا ، دختران اکبر و مینو هستند. البته در این عکس شما تنها یک پسر خانواده را می‌‌بینید که علی طباطیایی بازیگر این نقش است

سوء‌تفاهم اساس داستان است؛ سوء‌تفاهمی که کل خانواده را درگیر می‌کند، حتی دایی را. سید‌مهرداد ضیایی بازیگر این نقش است. اگر شما هم کنجکاو شده اید که بیشتر بدانید، باید منتظر پخش آن باشید

علاوه بر تعداد زیاد لوکیشن (محل تصویربرداری)، تعداد زیاد هنرور (بازیگران نقش فرعی) و البته بازیگران حرفه‌ای هم به چشم می خورند.  پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، مهراوه شریفی‌نیا، ملیکا شریفی‌نیا، فرهاد اصلانی، افسانه چهره‌آزاد، سیدمهرداد ضیایی، شبنم مقدمی، کاظم بلوچی، آشا محرابی و... در این کار بازی می‌کنند.

همزمان با تصویربرداری، امیر پورعباسی و آرش اسحاقی به ترتیب مشغول تدوین و صداگذاری هستند و امین هنرمند هم موسیقی متن این پروژه را می‌سازد.

فیلم نامه آشپزباشی ‌را اصغر عبداللهی، امیرحسین جهددوست و امیرعباس ترابی در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای برای شبکه یک  نوشته اند. که البته زمان پخش آن مشخص نیست.