همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رئیس جمهوری به زودی دستاوردهای جدید جمهوری اسلامی ایران را در بخش‌های دفاعی اعلام خواهد کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سرتیپ مصطفی محمد نجار پس از جلسه هیئت دولت روز چهارشنبه 2 اردیبهشت در جمع خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا موشک‌های شهاب از نوع بالاتر و پیشرفته‌تری در راه است، افزود: با توجه به دستاوردها و مواردی که تاکنون اعلام شده است و متخصصان ایرانی به آن دست یافته‌اند از شهاب‌ها عبور کرده‌ایم.

وی همچنین در پاسخ به این که برخی رسانه‌های خارجی پس از اجلاس ژنو به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی بحث تهدید ایران را مطرح کرده‌اند، تصریح کرد: حضور رئیس جمهوری در اجلاس ژنو و سخنرانی با صداقت و با قاطعیت وی در آنجا در واقع ترفند دشمنان انقلاب و بشر را که ترفند صهیونیست‌ها بود، برملا و خنثی کرد.

محمد نجار گفت: قوای مسلح ما همچنان با قدرت پا برجا هستند و اگر احساس تهدید کنیم با قاطعیت پاسخ خواهیم داد.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی خود بسر می برند، تاکید کرد: البته این اقتدار را قدرتی بازدارنده می‌دانیم و همانگونه که در گذشته نیز اعلام کرده‌ایم هیچ وقت در پی جنگ نبوده و نیستیم اما اگر تهدیدی احساس کنیم با قدرت و قاطعیت پاسخ آن را خواهیم داد.