به دنبال قتل مرموز جوان افغانستانی در شمال غرب تهران، برادر و پسرعموهای وی به عنوان مظنون در قتل بازداشت شده اند.

همشهری آنلاین؛ سرنخ: بامداد امروز به قاضی محمد مهدی براعه بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی با ضربات چاقو به قتل رسیده است. مقتول اهل کشور افغانستان بود و ۳ نفر از بستگان نزدیک وی در حال جابه جایی جسد دستگیر شدند. آنها جسد خونین مقتول را لای ملحفه ای پیچیده و قصد جا به جایی آن را داشتند که یک رفتگر آنها را دیده و پلیس را خبر کرده بود.

برادر مقتول گفت: ما سالها قبل برای کار به ایران آمده بودیم و در خانه ای حوالی دره فرحزاد زندگی می کردیم. به جز من و برادرم، پسرعموهایم و همشهریان دیگرم نیز با ما زندگی می کردند.

 وی ادامه داد: شب حادثه همگی خواب بودیم که با شنیدن سر و صدا وحشت زده بیدار شدیم. ناگهان چشممان به یک مرد نقابدار افتاد که قصد سرقت گوشی برادرم را داشت. او گوشی را دزدید و با چاقو دو ضربه به برادرم زد. سپس خانه را ترک کرد و شنیدیم که قاتل ناشناس، موبایل همشهریان دیگرم که در همسایگی ما زندگی می کردند را هم به سرقت برده است.

 این مرد گفت: وقتی دیدیم برادرم خون آلود روی زمین افتاده، ‌فورا ملحفه ای دور وی پیچیدیم تا او را به بیمارستان منتقل کنیم اما در بین راه رفتگری ما را دید و پلیس را خبر کرد.

با توجه به اظهارات مرموز و متناقض برادر مقتول و پسرعموهایش، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت این ۳ نفر را صادر کرد و تحقیقات از آنها ادامه دارد تا اسرار این جنایت رازگشایی شود.