تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۶

تگزاس: کشیدن تصویر یک موش صحرایی و نصب این تابلو در گالری مدرسه به قیمت از دست دادن موقعیت شغلی برای معلم نقاشی مدرسه تمام شد.

این زن تصمیم گرفت با همکاری شاگردانش یک گالری نقاشی برپا کند و از همه دانش‌آموزان خواست تا حیوانات مختلف را روی بوم نقاشی کنند. خود این معلم هم یک موش صحرایی را برای مدل نقاشی انتخاب کرد اما به‌نحوی آن را کشید که مقامات، این تابلو را به‌شدت ترسناک توصیف کردند.

کارشناسان معتقدند این زن اجزای بدن این حیوان را به شدت ترسناک ترسیم کرده و رنگ‌های بسیار دلگیری برای آن به کار برده است و این امر موجب ترس و افسردگی دانش‌آموزانی شده که کمتر از 12 سال سن دارند.

بدشانسی به معنی واقعی

منهتن: مردی که تنها چند ساعت از دریافت حکم اخراجش از محل کار گذشته بود، پس از بازگشت به منزل با صحنه تکان‌دهند‌ه‌ای برخورد کرد و آنقدر هیجان زده شد که قهقهه زد. این مرد میانسال که به عنوان یک کارگر خدماتی مشغول به کار بود، برای یک مرخصی چند روزه در خانه به‌سر می‌برد که از محل کارش با او تماس گرفته شد و احضارش کردند.

این مرد بلافاصله پس از ملاقات با رئیس، حکم اخراجش را دریافت کرد و درحالی که به‌شدت ناراحت بود به خانه بازگشت. او هنوز به خانه نرسیده بود که متوجه دود سیاهی شد که از پنجره‌های خانه‌اش بیرون می‌زد.

این مرد که از شدت بدشانسی‌اش تعجب کرده بود، شروع به خندیدن کرد و در این فاصله ماموران آتش‌نشانی سر رسیدند. این مرد به خبرنگاران گفت: گریه کردن دردی را از من درمان نمی‌کرد، ترجیح دادم تا می‌توانم بخندم تا فشار عصبی‌ام تخلیه شود.

خیاط هم در کوزه افتاد

ویکتوریا: یکی از مقامات اداره پلیس که مهم‌ترین وظیفه‌اش نظارت بر تردد خودرو‌ها در سطح شهر و مقابله با رانندگان متخلف بود، گواهینامه رانندگی‌اش را از دست داد.

افسری که گواهینامه او را توقیف کرده است، گفت: این مرد در 2 سال گذشته 2 قبض جریمه به علت سرعت زیاد در رانندگی دریافت کرده و این در حالی است که درسابقه رانندگی چندین‌ساله‌اش هم مواردی از قانون‌گریزی و تمایل به رانندگی با سرعت زیاد وجود دارد. این درحالی است که در موارد مشابه، توقیف گواهینامه انجام می شود اما مقامات معتقدند با توجه به سمت این مرد در اداره پلیس باید به‌نحوی با وی برخورد شود که عبرتی برای سایر متخلفان باشد.

این مقام پلیس که احتمالا تا چندین ماه مجوز رانندگی نخواهد داشت، در تلویزیون به طور رسمی از شهروندان عذرخواهی کرده  است.

گاوبازی در فروشگاه

دوبلین: حضور یک گاو عظیم‌الجثه در یک فروشگاه، این محل را به یک میدان گاوبازی تبدیل کرد. ماجرا از این قرار بود که این گاو در حال عبور از یکی از خیابان‌های اطراف شهر بود که ناگهان تصمیم گرفت وارد این فروشگاه شود.

این گاو مانند دیگر مشتریان از در اصلی وارد فروشگاه شد و در حالی که کارکنان فروشگاه قصد داشتند این حیوان را به دام بیندازند، با سرعت زیادی بین قفسه‌ها حرکت کرد تا به انتهای فروشگاه رسید.

در همین حال مردم قصد داشتند به این حیوان نزدیک‌تر شوند اما ناگهان به سمت آنها حمله‌ور شد. شاهدان عینی این ماجرا گفتند برخی ازکارکنان  از ترس اینکه زیر دست و پای گاو نمانند از قفسه‌ها بالا می‌رفتند.

البته در نهایت این گاو از فروشگاه خارج شد. گفتنی است پس از این ماجرا مدیر فروشگاه دست به تبلیغ جالبی زده و با نصب پلاکارد‌هایی ادعا کرده که سالم‌ترین و تازه‌ترین گوشت گاو منطقه را به فروش می‌رساند.