همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور گسترده مردم قزوین در استقبال از خادمان ملت گفت:

حرکت حماسی و هوشمندانه مردم به بهانه استقبال از خادمان خود باعث شد که یک باردیگر آرمان‌های خود را فریاد زده و همه معادلات سیاسی بدخواهان را برهم بزنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا دکتر محمود احمدی نژاد پنجشنبه 17 اردیبهشت  شب در نشست خبری که به منظور اعلام نتایج دومین سفر استانی هیئت دولت به قزوین برگزار شد، افزود: یک مجموعه و یک استان اگر بخواهد پیشرفت بکند نیازمند عواملی است که موضوع همدلی یکی از مهمترین این عوامل است.

احمدی نژاد ضمن تاکید بر ضرورت وجود عامل همدلی میان مردم و مسئولان افزود: عامل دیگری که باعث پیشرفت می‌شود ایجاد یک فضای عمومی مطلوب در استان و ارائه تصویری زیبا و امیدوار کننده از آن است و در صورتی که چنین تصویری از یک استان از سوی رسانه‌ها منعکس شود، مسئولین با انگیزه‌ای مضاعف برای خدمت به مردم تلاش خواهند کرد.

دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه موتور حرکت دولت در استان، مدیران و مسئولان استانی هستند تاکید کرد: نمایندگان مردم استان در مجلس نیز کمک خواهند کرد که مصوبات تصویب شده در این سفر هرچه سریعتر و مطلوبتر اجرا شود.

رئیس جمهوری همچنین با تاکید بر ضرورت انجام نقدهای صحیح، منصفانه و سازنده توسط رسانه‌ها از مسئولان اظهار داشت: امروز بدون رسانه نمی‌توان زندگی کرد و نقش رسانه بسیار مهم و تاثیر گذار است.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از همه اقشار مردم قزوین اظهار داشت: مردم قزوین تجلی نجابت و شجاعت و سرافرازی ملت ایران هستند و مردمی هستند که همواره سنگربان فرهنگ ایران بوده‌اند و نقطه آغاز شکل گیری مقتدر امروز، قزوین بوده است.