چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۸ - ۰۴:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهوری و هیات دولت در پنجاه و ششمین سفر استانى خود ، صبح روز چهارشنبه 26 فروردین به استان کرمان رفتند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، بررسى روند اجرای مصوبات سفر نخست و تصویب مصوبات جدید، برنامه هیات دولت در دور دوم سفرهای استانی است.

احمدی نژاد با خانواده شهدا و ایثارگران و علما و روحانیون استان کرمان نیز دیدار خواهد داشت تا در آن، نشان ملی ایثار را به شماری از خانواده های شهدا و ایثارگر این استان اهدا کند.

ایرنا نیز گزارش داده است: رئیس جمهوری علاوه بر پی‌گیری مصوبات دور نخست سفر، در کارگروه‌های تخصصی استان کرمان شامل صنعت و معدن، اشتغال و مسکن و آب، کشاورزی و امور زیربنانی نیز شرکت می‌کند و سپس دومین نشست استانی هیات دولت برای شتاب بخشیدن به روند توسعه و آبادانی این استان در کرمان تشکیل خواهد شد.

گفت و گو با خبرنگاران محلی و سراسری برای تشریح دستاوردها و مصوبات سفر استانی هیات دولت از دیگر برنامه‌های رئیس جمهوری در سفر به کرمان اعلام شده است. 

همزمان با سفر رئیس جمهوری به شهر کرمان در روز چهارشنبه ، 15 عضو کابینه به شهرستان‌های استان کرمان می‌روند تا ضمن روند اجرای مصوبات سفر اول در شهرستان‌ها در دیدارهای مردمی، طرح‌ها و پیشنهادات را بررسى و به شکایات رسیدگى کنند.

براساس گزارش واحد مرکزی خبر، نوذرى وزیر نفت در زرند، محسنى اژه‌اى وزیر اطلاعات در سیرجان، عباسى وزیر تعاون در کوهبنان، باقرى لنکرانى وزیر بهداشت در جیرفت، میرکاظمى وزیر بازرگانى در بم و سعیدی‌ کیا وزیر مسکن و شهرسازى در راور حضور می‌یابند و علاوه بر سخنرانی، جلسه شوراى ادارى شهرستان با حضور آنان برگزار می‌‌شود.

همچنین زاهدى وزیر علوم، تحقیقات و فناورى در بردسیر، فتاح وزیر نیرو در بافت، محصولى وزیر کشور در کرمان، محرابیان وزیر صنایع و معادن در شهر بابک، مصرى وزیر رفاه و تامین اجتماعى در قلعه گنج و بهبهانى وزیر راه و ترابرى در رودبار جنوب حضور پیدا کرده و در جلسه شوراى ادارى شهرستان شرکت و ضمن بررسى مصوبات دور نخست سفر استانى دولت و دیدار مردمى به شکایات مردمى رسیدگى مى‌کنند.

على احمدى وزیر آموزش و پرورش در کهنوج، صفار هرندى وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى در منوجان و محمد علی‌آبادى رئیس سازمان تربیت بدنى هم در عنبرآباد دیدار مردمى خواهند داشت و از نزدیک مشکلات آنها را بررسى خواهند کرد.

دور نخست سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان کرمان، دوازدهم اردیبهشت ماه سال 86 انجام شده بود.

کد خبر 79059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز