مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد که آنها در بازی با اسقتلال به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند.

همشهری آنلاین_ شایان مصلح در خصوص شرایط ذوب‌آهن در آستانه دیدار با استقلال گفت: «خدارا شکر شرایط خوبی داریم و شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند که بعد از گذشته ۱۰هفته در رده سوم قرار بگیریم. بازیکنان ما به این باور رسیده‌اند که می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و هدف ما این است که ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.»

مصلح مدعی است که ذوب‌آهن سعی دارد تا پایان فصل جایگاهش را در بالای جدول حفظ کند: «در ابتدای فصل آقای ربیعی به عنوان سرمربی تیم با همه بازیکنان صحبت کرد و به این موضوع اشاره داشت که خودمان را باور داشته باشیم تا بتوانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. تمام هدف ما این است که روند فعلی را ادامه دهیم و در پایان لیگ یک جایگاه شایسته را برای ذوب‌آهن به دست بیاوریم.»

مدافع ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند استقلال را در ورزشگاه فولادشهر شکست دهد، گفت: «بدون شک استقلال تیم بسیار خوبی است و نتایج این تیم باعث شده تا آنها در صدر جدول قرار بگیرند. قطعا این مسابقه برای هر دو تیم مهم است ولی ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و با اینکه استقلال تیمی پرقدرت و قابل احترام است اما فقط به برد فکر می‌کنیم. ما حتی در بازی‌های بیرون از خانه هم برای برد بازی می‌کنیم و بهترین نتایج را در بازی‌های خارج از خانه گرفته‌ایم. امیدوارم در این بازی هم هواداران از ما حمایت کنند، ذوب‌آهن در فولادشهر برد می‌خواهد و امیدوارم 3 امتیاز حساس این بازی را بگیریم.»

مصلح درباره شرایط لیگ این فصل هم توضیح داد: «لیگ امسال به دلیل پراکندگی مسابقات و تعطیلی‌هایی که دارد بسیار سخت و بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست. فاصله تیم‌ها به یکدیگر نزدیک است و از طرفی نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم قهرمان خواهد شد.»