مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد که آنها در بازی با اسقتلال به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند.

شایان مصلح

همشهری آنلاین_ شایان مصلح در خصوص شرایط ذوب‌آهن در آستانه دیدار با استقلال گفت: «خدارا شکر شرایط خوبی داریم و شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند که بعد از گذشته ۱۰هفته در رده سوم قرار بگیریم. بازیکنان ما به این باور رسیده‌اند که می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و هدف ما این است که ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.»

مصلح مدعی است که ذوب‌آهن سعی دارد تا پایان فصل جایگاهش را در بالای جدول حفظ کند: «در ابتدای فصل آقای ربیعی به عنوان سرمربی تیم با همه بازیکنان صحبت کرد و به این موضوع اشاره داشت که خودمان را باور داشته باشیم تا بتوانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. تمام هدف ما این است که روند فعلی را ادامه دهیم و در پایان لیگ یک جایگاه شایسته را برای ذوب‌آهن به دست بیاوریم.»

مدافع ذوب‌آهن در خصوص اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند استقلال را در ورزشگاه فولادشهر شکست دهد، گفت: «بدون شک استقلال تیم بسیار خوبی است و نتایج این تیم باعث شده تا آنها در صدر جدول قرار بگیرند. قطعا این مسابقه برای هر دو تیم مهم است ولی ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و با اینکه استقلال تیمی پرقدرت و قابل احترام است اما فقط به برد فکر می‌کنیم. ما حتی در بازی‌های بیرون از خانه هم برای برد بازی می‌کنیم و بهترین نتایج را در بازی‌های خارج از خانه گرفته‌ایم. امیدوارم در این بازی هم هواداران از ما حمایت کنند، ذوب‌آهن در فولادشهر برد می‌خواهد و امیدوارم 3 امتیاز حساس این بازی را بگیریم.»

مصلح درباره شرایط لیگ این فصل هم توضیح داد: «لیگ امسال به دلیل پراکندگی مسابقات و تعطیلی‌هایی که دارد بسیار سخت و بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست. فاصله تیم‌ها به یکدیگر نزدیک است و از طرفی نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام تیم قهرمان خواهد شد.»

کد خبر 810247

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha