وزیر کشور گفت:  تروریست ها دیگر آرامش نخواهند داشت.این تروریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر کشور در مراسم تشییع ۱۱شهید حادثه تروریستی راسک در زاهدان گفت: تروریست ها خواستند با اختلاف انداختن بین شیعه و سنی جامعه را به آشوب بکشند اما جوانان ما با ایثار دوشادوش هم پای امنیت کشور ایستادند، تروریست های کوردل بدانند که تقاص سختی پس خواهند داد .

احمد وحیدی ادامه داد: سبز پوشان و مدافعان امنیت ما با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل تروریست های کوردل و قسم خورده‌ ملت ایران ایستادند و از کیان وطن دفاع کردند .دشمنان بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد.

وزیر کشور گفت: تروریست ها دیگر آرامش نخواهند داشت.این تروریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.

وی افزود: شعیه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پولادین رخنه کنند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند، گفت: شیعه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند.

احمد وحیدی افزود: این عزیزان در همان ساعتی که حاج قاسم به شهادت رسید در حمله ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسیدند تا دشمنان نتوانند به این خاک مقدس نفوذ کنند.

وی گفت: شهادت این ۱۱ شهید را به همه ملت ایران تسلیت و تبریک می‌گویم.

وزیر کشور تاکید کرد: فراجا شهدای زیادی را در راه ایران اسلامی تقدیم کرده و برای دفاع از ایران همچنان شهید تقدیم خواهد کرد.