وزیر کشور گفت:  تروریست ها دیگر آرامش نخواهند داشت.این تروریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.

وزیر کشور در زاهدان

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر کشور در مراسم تشییع ۱۱شهید حادثه تروریستی راسک در زاهدان گفت: تروریست ها خواستند با اختلاف انداختن بین شیعه و سنی جامعه را به آشوب بکشند اما جوانان ما با ایثار دوشادوش هم پای امنیت کشور ایستادند، تروریست های کوردل بدانند که تقاص سختی پس خواهند داد .

احمد وحیدی ادامه داد: سبز پوشان و مدافعان امنیت ما با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل تروریست های کوردل و قسم خورده‌ ملت ایران ایستادند و از کیان وطن دفاع کردند .دشمنان بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد.

وزیر کشور گفت: تروریست ها دیگر آرامش نخواهند داشت.این تروریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.

وی افزود: شعیه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پولادین رخنه کنند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند، گفت: شیعه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و اراده رزمندگان ما اجازه نخواهند داد که تروریست‌ها لحظه‌ای آرامش داشته باشند.

احمد وحیدی افزود: این عزیزان در همان ساعتی که حاج قاسم به شهادت رسید در حمله ناجوانمردانه تروریست‌ها به شهادت رسیدند تا دشمنان نتوانند به این خاک مقدس نفوذ کنند.

وی گفت: شهادت این ۱۱ شهید را به همه ملت ایران تسلیت و تبریک می‌گویم.

وزیر کشور تاکید کرد: فراجا شهدای زیادی را در راه ایران اسلامی تقدیم کرده و برای دفاع از ایران همچنان شهید تقدیم خواهد کرد.

کد خبر 816191

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    8 1
    ساخت دیوار حائل در مرزهای شرقی
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    3 3
    انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و منطقه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کرد.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    3 1
    تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش در حال فروپاشی و نابودی هستند
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    3 0
    داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    3 0
    آمریکا و متحدانش شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی گروهک تروریستی جیش‌الظلم در راسک استان سیستان و بلوچستان هستند.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    4 0
    دست خیانتکار و جنایتکار تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان باید جوری قطع شود که درس عبرتی برای دیگران باشد.
  • سعید اصفهان IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 0
    مرد عمل باشید وعده و وعید بی فایده است