سپهر خلجی گفت: این که چرا نامه احمد توکلی که در دی ماه ۱۴۰۱ نوشته شده بود، مجدد منتشر شد و عده ای از آن سوءاستفاده کردند و حتی متن آن را تغییر دادند، سوالی است که باید مطرح شود.

به گزارش همشهری آنلاین، سپهر خلجی ، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی همشهری درباره نامه اخیر احمد توکلی، رئیس سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت به رئیس‌جمهور که درآن ادعا شده بود دولت در برخی عرصه‌ها درگیر فساد شده ‌است، تأکید کرد:نامه آقای توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت به آقای رئیس جمهور، نامه ای قدیمی بود که همان موقع هم پاسخ داده شد و دولت اقدامات لازم برای بستن و برخورد با گلوگاه‌های فساد و تخلفات را انجام داد. این که چرا نامه ی احمد توکلی که در دی ماه ۱۴۰۱ نوشته شده بود، مجدد منتشر شد و عده ای از آن سوءاستفاده کردند و حتی متن آن را تغییر دادند، سوالی است که باید مطرح شود و ما از نیات نشر مجدد این نامه خبر نداریم. البته آقای توکلی در نامه ای شبهات ایجاد شده درباره نامه مذکور را تکذیب کردند.

خبری که هفته گذشته در برخی رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شد، بازنویسی اشتباه از یک نامه‌ای است که سال گذشته دیده بان شفافیت و عدالت با امضای آقای دکتر احمد توکلی رئیس هیأت مدیره این سازمان نوشته است. در ادامه سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در واکنش به انتشار نامه‌ای از احمد توکلی با عنوان "رانت بی‌سابقه در دولت رئیسی" اعلام کرد این خبر صحت نداشته و نامه‌نگاری دیده‌بان شفافیت مربوط به سال گذشته بوده که منجر به عزل مسئولین خاطی شده است.