سپهر خلجی گفت: این که چرا نامه احمد توکلی که در دی ماه ۱۴۰۱ نوشته شده بود، مجدد منتشر شد و عده ای از آن سوءاستفاده کردند و حتی متن آن را تغییر دادند، سوالی است که باید مطرح شود.

خلجی

به گزارش همشهری آنلاین، سپهر خلجی ، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی همشهری درباره نامه اخیر احمد توکلی، رئیس سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت به رئیس‌جمهور که درآن ادعا شده بود دولت در برخی عرصه‌ها درگیر فساد شده ‌است، تأکید کرد:نامه آقای توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دیده‌بان شفافیت به آقای رئیس جمهور، نامه ای قدیمی بود که همان موقع هم پاسخ داده شد و دولت اقدامات لازم برای بستن و برخورد با گلوگاه‌های فساد و تخلفات را انجام داد. این که چرا نامه ی احمد توکلی که در دی ماه ۱۴۰۱ نوشته شده بود، مجدد منتشر شد و عده ای از آن سوءاستفاده کردند و حتی متن آن را تغییر دادند، سوالی است که باید مطرح شود و ما از نیات نشر مجدد این نامه خبر نداریم. البته آقای توکلی در نامه ای شبهات ایجاد شده درباره نامه مذکور را تکذیب کردند.

خبری که هفته گذشته در برخی رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شد، بازنویسی اشتباه از یک نامه‌ای است که سال گذشته دیده بان شفافیت و عدالت با امضای آقای دکتر احمد توکلی رئیس هیأت مدیره این سازمان نوشته است. در ادامه سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در واکنش به انتشار نامه‌ای از احمد توکلی با عنوان "رانت بی‌سابقه در دولت رئیسی" اعلام کرد این خبر صحت نداشته و نامه‌نگاری دیده‌بان شفافیت مربوط به سال گذشته بوده که منجر به عزل مسئولین خاطی شده است.

کد خبر 818340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha