به گزارش همشهری آنلاین، زیباسازی بصری، مرمت بازارهای تره بار با هدف ارتقای کیفی خدمات به شهروندان در دستور کار سازمان میادین میوه و تره بار تهران قرار گرفته است. ایوب فصاحت در تشریح جزئیات گفت: «طرحی برای ارتقاء کیفیت محصولات نیز در نظر گرفته شده که شامل پنج موضوع است و تمام موضوعات به صورت همزمان پیگیری و انجام می شود. علاوه بر آن با افزایش نظارت بر توزیع، تثبیت قیمت محصولات و تأمین محصول از مبدأ، تلاش می کنیم استانداردهای کیفی انواع محصولات قابل عرضه در میادین را ارتقا ببخشیم.» آن طور که او تاکید کرده: «توزیع آسفالت در میادین اولین اقدامی است که انجام خواهد شد و سپس تهیه چرخ دستی و لباس متحدالشکل برای تمامی کارکنان بخشهای بازرگانی، میوه و سبزی، محصولات پروتئینی و مسئولین غرفهها که هریک در رنگهایی متفاوت انجام خواهد شد.»
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در ادامه با بیان این که راه اندازی ۴۰ بازار در دستور کار امسال قرار دارد گفت: «حدود ۱۰ بازار بهره برداری شده و عملیات عمرانی ۱۴ بازار نیز به پایان رسیده و بخشی از آن در روزهای پیش رو در مدار خدماترسانی به شهروندان قرار خواهد گرفت و ۴ بازار هم در حال احداث است که در مجموعه ۱۸ بازار تا پایان سال افتتاح می شود.»
محور زیباسازی میادین و بازارهای تره بار
- تغییر نورپردازی
- دیوارنویسی
- تغییر در گلآرایی
- پیشبینی جعبههای گل
- تحول در کیفیت محصولات