تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۴:۴۲

همشهری آنلاین: درآمد آگهی‌های اینترنتی در سه ماه اول 2009 در آمریکا پنج درصد سقوط کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس این کاهش درآمد آگهی‌های اینترنتی در آمریکا‌ برای اولین بار در طول هفت سال اخیر رخ می‌دهد و نشان‌دهنده آن است که رکود اقتصادی حتی بر شکوفاترین بخش‌های تبلیغات نیز تاثیر گذاشته است.

 اداره تبلیغات اینتراکتیو آمریکا تخمین می‌زند که درآمد آگهی‌ از اینترنت در فصل اول سال در این کشور 5.5 میلیارد دلار بوده است.

راندل روتنبرگ رئیس اداره تبلیغات اینتراکتیو می‌گوید: انتظار داریم با بهبود فضای اقتصادی آمریکا این کاهش جبران شود.

 او یادآور می‌شود که رسانه‌های اینتراکتیو به کسب سهم بیشتر از بازارها ادامه خواهند داد، چرا که شرکت‌ها می‌خواهند بتوانند تاثیر آگهی‌شان را بهتر اندازه بگیرند.