همشهری آنلاین: ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد براساس ماده 66 قانون انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ساعت 8 صبح پنجشنبه 21 خرداد به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن این اطلاعیه به این شرح است:

«ضمن تشکر از هواداران فهیم نامزدهای انتخاباتی، با عنایت به اینکه براساس ماده 66 قانون انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه 21/3/88 ممنوع می باشد و همچنین منطقی است که فضای تبلیغاتی به وجود آمده در شهرها به سمت آرامش و طیب خاطر بیشتر شهروندان گرامی پیش رفته و کلیه آثار و نشانه های تبلیغاتی در اطراف شعب اخذ رأی پاکسازی شود، لذا از کلیه هواداران محترم نامزدهای انتخاباتی تقاضا می شود با توجه به درخواستهای مکرر هموطنان گرامی، از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 21/3/88 لغایت پایان ساعت اخذ رأی و نیز پس از آن، از هر گونه تبلیغ له یا علیه نامزدها پرهیز نموده و در سطح شهر و خصوصاً زمان حضور در شعب اخذ رأی نیز از همراه داشتن هر گونه نماد تبلیغاتی نامزد خاص (مثل عکس، بروشور، پارچه های رنگین و... ) خودداری فرمایند.
امید است با همکاری بیش از پیش همه هواداران فهیم نامزدهای انتخاباتی، آرامش و طیب خاطر هموطنان گرامی فراهم آمده و در روز جمعه 22/3/88 با مشارکت حداکثری مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری شاهد حماسه ای دیگر از حضور مردم باشیم.»