همشهری آنلاین: نایب رئیس فدراسیون فوتبال و مدیر کمیته تیم‌های ملی با تاکید بر اینکه خداحافظی مهدی مهدوی کیا و علی کریمی از تیم ملی یک تصمیم حرفه‌ای و کاملا شخصی بوده است، وجود هرگونه فشار برای خداحافظی این دو بازیکن را رد کرد.

مهدی تاج در گفتگو با خبرنگا مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: این دو بازیکن سال‌ها برای فوتبال ایران تلاش کردند و افتخار آفریدند که باید به نحو شایسته ای از تلاش هایشان تقدیر کرد.

وی افزود: مهدوی کیا و کریمی از سرمایه های بزرگ فوتبال ایران هستند که در طول سال‌ها حضور در تیم ملی با جان و دل بازی کردند و در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 نیز از هیچ تلاشی برای تیم ملی فرو گذار نبودند.

تاج ادامه داد: شخصا از عملکرد این دو بازیکن بزرگ در دیدارهای اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان راضی هستم و مطمئنا اگر خودشان تمایل داشته باشند بازی خداحافظی باشکوهی را برایشان تدارک خواهیم دید تا وداع شیرین و بیادماندنی با بازی در تیم ملی فوتبال ایران داشته باشند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان مطرح شدن شایعاتی مبنی برتحت فشار بودن این دو بازیکن برای خداحافظی را رد کرد و گفت: به هیچ وجه این مسائل صحت ندارد و مهدوی کیا و کریمی با تصمیم شخصی شان از تیم ملی خداحافظی کردند. مسائلی هم که در مورد نگه داشتن پاسپورت و سایر اتفاقات مطرح می شود کذب محض است و زایده تخیلات برخی هاست.

مهدی تاج که صبح چهارشنبه در اردوی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان حضور یافته بود در این مورد نیز گفت: هدف فدراسیون فوتبال تمرکز روی تیم های پایه و برنامه ریزی برای موفقیت ملی پوشان نوجوان در مسابقات جام جهانی الجزایر است که تلاش کرده ایم با تشکیل و تدارک اردوهای مناسب آنها را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم.

تاج در مورد تمدید قرارداد افشین قطبی گفت: مجموعه فدراسیون فوتبال نظر مثبتی بر روی ادامه همکاری با افشین قطبی دارد و مذاکرات و بررسی ها در این مورد ادامه دارد تا در آینده ای نزدیک قرارداد وی را تمدید کنیم.