همشهری آنلاین: فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا، فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل استفاده بازیکنان این تیم از مچ‌بندهای سبز رنگ در دیدار با کره جنوبی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 جریمه نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، فیفا هفته گذشته اعلام کرد تمام گزارش‌های مربوط به دیدار    تیم‌های ایران - کره جنوبی در تاریخ 17 ژوئن (27 خرداد) را مطالعه می‌کند و سپس در خصوص اینکه بازیکنان یا فدراسیون نامبرده قانون شکنی کرده‌اند، نظر خود را اعلام خواهد کرد.

طبق قوانین اتحادیه بین‌المللی فوتبال، چنانچه یک بازیکن در تیمی مجبور شود که با شعار و یا نماد سیاسی و مذهبی وارد میدان شود، آن تیم از طرف برگزارکنندگان و یا فیفا با محرومیت مواجه می‌شود.

فیفا در نامه الکترونیکی که روز پنج شنبه 11 تیر به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرد، نوشت: ما گزارش بازی را دریافت کردیم اما در این گزارش هیچ اشاره‌ای به مچ بندها نشده بود. این بدین معنی است که هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ نخواهد شد.

فیفا هفته گذشته از فدراسیون فوتبال ایران خواست تا در خصوص گزارش رسانه‌های ایرانی در مورد مچ بندهای سبز بازیکنان ایرانی توضیح دهد.

فدراسیون فوتبال ایران هم در نامه‌ای توضیح داد که هیچ بازیکنی به این دلیل از سوی مقامات فوتبال این کشور جریمه نشده است.

کد خبر 84764

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز