فیلادلفیا: مردی که قصد داشت با استفاده از خودرو ، همسرش را زیر بگیرد به دام پلیس افتاد.

این مرد 40 ساله به همراه همسرش در خانه دوست خانوادگی‌شان حضور داشتند که دچار درگیری لفظی شده و به مشاجره با یکدیگر پرداختند.

زن که حسابی از رفتار و توهین‌های شوهرش ناراحت شده بود خانه دوست را ترک کرد و با پای پیاده به سمت خانه‌ خودشان حرکت کرد اما شوهرش که همچنان خشمگین بود، پشت فرمان نشست و با سرعت شروع به رانندگی کرد تا با خودرو او را زیر بگیرد.

همسر این مرد که از صدای خودرو متوجه قصد شوهرش شده بود به موقع جا خالی داد و خودرو به‌جای او با درخت برخورد کرد. در همین حال مرد عصبانی پا به فرار گذاشت اما ماموران پلیس توانستند او را دستگیر کنند.

بدشانس‌ترین سارق دنیا

برلین: سارق جوان با یک اشتباه خود را به دام پلیس انداخت. این جوان 28 ساله زمانی که اعضای یک خانه مجلل به مسافرت رفته بودند، وارد خانه آنها شد و همه اموال با ارزش از جمله یک گلدان نفیس را به سرقت برد.

او سپس همه اموال مسروقه را داخل خودرواش چید و بدون اینکه کسی متوجه این سرقت شود، از محل فرار کرد. اما پس از گذشت یک ماه این مرد تصمیم گرفت بخشی از وسایل سرقت شده را از طریق اینترنت به فروش برساند.

او از وسایل سرقت شده عکس گرفت و عکس‌ها را همراه با قیمت مورد نظرش برای فروش روی یک پایگاه اینترنتی قرار داد. این در حالی بود که مرد مالباخته هم که از دستگیری سارق خانه‌اش ناامید شده بود در حال جست‌وجوی اینترنت برای پیدا کردن وسایلی شبیه وسایل خانه‌اش بود که با عکسی شبیه یکی از گلدان‌های خودش برخورد کرد. او پلیس را در جریان قرار داد و آنها جوان سارق را به دام انداختند.

پشیمانی فوری از ازدواج

کلن: زن و مرد میانسالی که در ساعات اولیه صبح به عقد یکدیگر درآمده‌ بودند، قبل از اینکه شب به پایان برسد از یکدیگر جدا شدند. آنها برای نخستین بار یکدیگر را در یک فروشگاه ملاقات کردند و در همان محل قرار ازدواج گذاشتند.

هرچند فرزندان این زوج به هیچ وجه آنها را مناسب یکدیگر نمی‌دانستند اما آنها با اصرار زیاد عقیده خود را به آنها تحمیل کرده و بدون اینکه فرزندان حاصل ازدواج قبلی آنها حضور داشته باشند، مراسم ازدواجشان را برگزار کردند.

اما در حالی که خود را خوشبخت‌ترین زوج می‌دانستند و هنوز چند ساعت از ازدواجشان نگذشته بود، مشاجره سختی بین آنها درگرفت، به حدی که زن می‌خواست با چاقوی آشپزخانه سر شوهرش را از تنش جدا کند. به این ترتیب همسایگان ناچار به مداخله در مشاجره آنها شدند. گفتنی است آنها به هیچ وجه حاضر به زندگی با یکدیگر نیستند و دادگاه برای طلاق آنها برگزار خواهد شد.

حبس 4 روزه در چاه

ونکوور: پلیس می‌گوید، یک مرد 84 ساله 4 روز پس از اینکه داخل چاه افتاده بود، با جراحت سطحی از چاه خارج شد. ماجرا از این قرار بود که این پیرمرد در دهکده‌ای کوچک صاحب زمین کشاورزی بود که برای تامین آب آن از چاه استفاده می‌کرد.

در روز حادثه این مرد قصد داشت دیواره چاه را تعمیر کند که به داخل آن سقوط کرد و داد و فریاد‌هایش برای کمک طلبیدن به نتیجه نرسید. پیرمرد بیچاره که خیلی ناامید شده بود 4 روز را در حالی سپری کرد که تنها می‌توانست از آب چاه برای رفع تشنگی خود استفاده کند.

در همین حال خانواده‌اش که نگران حال او شده بودند با ‌سگ‌های شکاری به جست‌وجوی منطقه پرداختند و سرانجام توانستند او را از چاه بیرون بیاورند. گفتنی است که این مرد پس از بیرون آمدن از چاه سرحال بود و تنها چند زخم سطحی برداشته بود. فرزندان این مرد می‌گویند دیگر به وی اجازه کار نخواهند داد.