ریو دو ژانیرو: 2 برادر برای نشان دادن ذوق هنری‌شان زندگی روی دیوار را آغاز کرده‌اند.

آنها که از سال‌ها پیش صخره‌‌نوردی می‌کنند، تصمیم گرفتند که مدتی روی دیوار زندگی کنند تا زندگی به این سبک را هم برای مردم به نمایش بگذارند. به این ترتیب آنها دیوار یکی از برج‌ها را انتخاب کردند و با رنگ‌های شاد قرمز و نارنجی این دیوار را رنگ‌آمیزی کردند.

سپس لوازمی از قبیل میز تحریر، صندلی و تختخواب را به دیوار وصل کردند. گفتنی است این برادر‌ها که سومین دهه عمرشان را می‌گذرانند، روزانه 12 ساعت روی دیوار زندگی می‌کنند. آنها قصد دارند با این کار نام خود را برای همیشه در کتاب رکوردهای گینس ثبت کنند.

زندان به خاطر دستپخت بد

فلوریدا: پلیس می‌گوید، یک زن به اتهام شکایت پدرخوانده‌اش بازداشت شده است. گزارش پلیس حاکی از آن است که پدرخوانده این زن که 71 ساله است از دستپخت او رضایت ندارد و معتقد است که او اصلا آشپزی بلد نیست.

هرچند در ظاهر این دلیل برای دستگیری، غیرمنطقی به نظر می‌رسد اما پلیس اعلام کرده است که جرم این زن در دسته آزار رساندن به افراد مسن طبقه‌بندی می‌شود و این در حالی است که او نسبت به ضرب و شتم پیرمرد هم اقدام کرده است.

به بیان بهتر این زن با آشپزی بد خود به این پیرمرد آزار رسانده است . به گفته پلیس، پیرمرد پس از مدت‌ها تحمل نپخته بودن سیب‌زمینی هایی که برای شام آماده شده بود، با پلیس تماس گرفت و شکایت کرد. زن نیز پس از آگاهی از موضوع پیرمرد را کتک زد.گفتنی است برای آزادی این زن قرار وثیقه‌‌ای هزار و 500 دلاری در نظر گرفته شده است.

جریمه شایعه پراکنی

کالیفرنیا: کارمند یک هتل به جرم شایعه پراکنی برای میهمانان هتل اخراج شد. این مرد میانسال بدون هیچ دلیلی در یکی از اتاق‌های هتل را از بیرون قفل کرد و از طریق تلفن به زوجی که در این اتاق اقامت داشتند گفت در اتاق آنها گاز نشت کرده و آنها باید هرچه سریع‌تر اتاق را ترک کنند.

به این ترتیب زن و شوهر بیچاره که دستپاچه شده بودند، هرچه تلاش کردند نتوانستند در اتاق را باز کنند و به ناچار تصمیم گرفتند از راه تراس که بسیار خطرناک بود، خود را به طبقات پایین‌تر برسانند.

البته در حالی که آنها بین زمین و آسمان معلق بودند یکی از نگهبانان هتل متوجه آنها شد  و با در جریان قرار دادن آتش‌نشانی این زوج را از وضعیت وخیمی که گرفتار آن شده بودند نجات داد. به هر حال کارمند شایعه‌ساز دستگیر شد و اعتراف کرد که در گذشته هم چنین شایعاتی را برای تعدادی از مشتریان هتل مطرح کرده است. او به پرداخت 5 هزار دلار جریمه محکوم شده است.

سیگار کشیدن دردسرساز

مکزیکوسیتی: 2 زندانی که قصد داشتند به طور پنهانی سیگار بکشند، خود را آتش زدند. با توجه به اینکه استعمال سیگار داخل سلول‌ها ممنوع است، این زندانی‌ها یک نوع سیگار دست‌ساز تهیه کردند و قصد داشتند با استفاده از جرقه‌ پریز برق آن را روشن کنند.

به گفته ماموران زندان، یکی از جوان‌ها با وارد کردن سر یک خودکار داخل پریز برق، قصد داشته یک تکه پارچه را آتش بزند اما همین اقدام، آتش‌سوزی بزرگی در سلول به راه انداخت که با استفاده از چند سطل آب خاموش شد.

البته 2 نفری که در زندان حضور داشتند هم جراحات سطحی برداشتند که در درمانگاه زندان مداوا شدند. مقامات زندان می‌گویند با وجود ممنوعیت استعمال سیگار، زندانیان تلاش می‌کنند با هر روش خطرناکی هم که شده، سیگارهای شان را که به‌طور قاچاق وارد زندان می‌کنند، آتش بزنند.