سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

منهتن: پلیس می‌گوید نوه یک پیرزن که او را تهدید به مرگ کرده بود، دستگیر شده است.

این دختر 20 ساله به همراه دوستش در یک روز بیش از 40 بار با تلفن همراه مادربزرگش تماس گرفت و او را تهدید کرد که کشته خواهد شد. البته پیرزن بیچاره در هیچ‌یک از تماس‌ها نتوانست صدای نوه‌اش را تشخیص بدهد و به این ترتیب با پلیس تماس گرفت.

ماموران پس از  پیگیری موضوع دریافتند که این تماس ها از سوی نوه این پیرزن برقرار شده و او را دستگیر کردند. این در حالی است که این دختر جوان به پلیس گفت مادربزرگش را دوست دارد و هیچگاه به فکر به قتل رساندن او نبوده اما قصد داشته کمی تفریح کند. البته همین نوع تفریح برای او دردسرساز شد و احتمالا به حبس محکوم خواهد شد.

خانه‌ای از زباله

نیوجرسی: مقامات می‌گویند یک پدر و پسر به پرداخت حدود 20 هزار دلار جریمه و مالیات محکوم شده‌اند، زیرا ماموران شهرداری از ملک شخصی آنها 42 تن زباله استخراج کرده‌اند. آنها در طول سال‌ها حتی یک کیسه زباله هم از خانه بزرگ و مجللشان خارج نکرده‌اند.

ماموران شهرداری برای انتقال این زباله‌ها از 10خودرو ویژه حمل زباله استفاده کردند. این زباله‌ها شامل زباله‌های آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حتی قطعات فرسوده خودرو بودند.

به همین دلیل این پدر و پسر هم باید بابت زحمت بسیار زیادی که برای جمع‌آوری زباله‌ها به شهرداری تحمیل کرده‌اند، جریمه بپردازند و هم مالیات سال‌ها جمع‌آوری زباله را به دولت بدهند.

گفتنی است 10 هزار دلار بابت کرایه حمل زباله‌ها از این خانواده 2 نفره دریافت شده است.این پدر و پسر به هیچ وجه حاضر به گفت‌و‌گو با خبرنگاران نشدند تا در مورد انگیزه جمع‌آوری زباله در خانه توضیح دهند.

مسافران خوش‌شانس

لندن: در شرایطی که کوچک‌ترین نقص فنی در هواپیما می‌تواند ساعت‌ها تاخیر پرواز را به همراه داشته باشد، حضور یک مسافر مهندس در پرواز از تاخیر چند ساعته و بدشانسی مسافران جلوگیری کرد.

ماجرا از این قرار بود که همه مسافران سوار هواپیما شدند و بنا بود تا چند دقیقه بعد، هواپیما پرواز کند اما ناگهان خلبان اعلام کرد که یک نقص فنی پیش آمده و باید منتظر بود تا مهندس پرواز از شهر دیگری به فرودگاه بیاید.

در همین حین یکی از مسافران اعلام کرد که مهندس پرواز است و می‌تواند مشکل را حل کند. البته خلبان پس از بررسی مدارکش به او اجازه این کار را داد و این مرد جوان توانست در کمتر از نیم ساعت مشکل را حل کند. این مرد جوان مهندس پرواز یک شرکت هوایی دیگر بود که با این خط هوایی از سفری چند روزه به شهرش بازمی‌گشت و موفق شد با حضور به موقع،‌ مشکل فنی را رفع کند.

کیف پول درختی

نیویورک: شاید درختی که به جای میوه، اسکناس بدهد، یک رویا برای بشر باشد اما اخیرا در لا به‌لای تنه یک درخت کیف پول پیدا شده است. مسئول رسیدگی به درختان یکی از پارک‌ها حین بررسی یک درخت آلبالو خشک شده با کیف پولی داخل تنه آن برخورد کرد.

این مرد پس از باز کردن کیف، مشخصات صاحب آن را از روی کارت‌های شناسایی‌اش پیدا کرد و با وی تماس گرفت. صاحب کیف پول گفت که حدود 30 سال قبل سارقی کیف پولش را سرقت کرده است و او هیچگاه نتوانسته بود کیف را پیدا کند.

گفتنی است که سارق تنها یک اسکناس 20 دلاری از این کیف برداشته و پس از سال‌ها همچنان کارت‌های اعتباری و کارت دانشگاه دارنده کیف در آن موجود است. به گفته مردی که کیف را در تنه درخت پیدا کرده، این نخستین باری است که با چنین موردی برخورد کرده و احتمالا کیف طوری به درخت چسبیده بوده که پس از گذشت سال‌ها به جزئی از آن تبدیل شده است.

کد خبر 85030

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز