لندن: در حالی که هتلداران در کشور‌های اروپایی گردشگران انگلیسی را در طیف بی‌ادب‌ترین گردشگران طبقه‌بندی می‌کنند، هتل‌های سایر قاره‌ها معتقدند گردشگران انگلیسی بسیار مودب رفتار می‌کنند

تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که گردشگران انگلیسی هنگامی که به کشور‌های اروپایی سفر می‌کنند، اتاق‌ هتل‌ها را بیش از حد به هم می‌ریزند و بسیاری اوقات انعام دادن به کارمندان هتل را فراموش می‌کنند. این در حالی است که در کشور‌های غیر اروپایی رفتار دیگری دارند. مدیر هتل‌های غیر اروپایی بر این عقیده‌است که گردشگران انگلیسی مودب و دست و دلباز هستند.

سوء استفاده از دو قلو بودن

وینچستر: مجرمی که به زندان محکوم شده بود با تظاهر کردن به اینکه برادر دوقلویش است از زندان فرار کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که برادر دوقلوی این مجرم هم به اتهام سبک‌تری در زندان به سر می‌برد و بنا بود به زودی آزاد شود.

اما در روز دادگاه برادری که جرم سنگین‌تری داشت به جای برادر دو قلویش به دادگاه رفت و قاضی هم پس از شنیدن دفاعیات وکیل او حکم آزادی‌اش را امضا کرد.

به این ترتیب برادر 27ساله‌ای که به اتهام ضرب و شتم به چندین ماه زندان محکوم شده بود با استفاده از شباهت ظاهری به برادرش از زندان خارج شد.

البته ماموران زندان چند ساعت پس از این فرار متوجه شدند که فریب خورده‌اند و جست‌وجو‌ها برای یافتن این مجرم فراری آغاز شد. گفتنی است برادر دو قلوی او همچنان در زندان به سر می‌برد و جرمش به اتهام کمک به فرار برادرش سنگین‌تر شده است.

سارق دروغگو

میشیگان: سارقی که پس از سرقت از بانک، کارمندان را تهدید کرده بود که یک بمب در بانک کار گذاشته توسط پلیس دستگیر شد. این مرد با اسلحه وارد بانک شد و پس از تهدید صندوقدار موفق شد مقدار زیادی پول از صندوق برداشت کند.

هرچند این سارق می‌توانست بدون دردسر از بانک خارج شود اما باز هم کارمندان را تهدید کرد که تا 10 دقیقه نباید با پلیس تماس بگیرند و اگر چنین اقدامی را انجام دهند از راه دور بمب را منفجر خواهد کرد.

سارق پس از این تهدید به سرعت از بانک خارج شد و‌لی کارمندان تهدید او را جدی نگرفتند و پلیس را در جریان قرار دادند. به این ترتیب یکی از گشت‌های پلیس که به‌طور اتفاقی خودروی سارق را به دلیل سرعت غیر مجاز تعقیب می‌کرد، او را دستگیر کرد و پس از بازرسی خودرو ساک پول کشف شد.

این سارق اعترف کرد که بمبی در کار نبوده است و تنها برای این که بتواند  فرار موفقیت‌آمیزی داشته باشد این تهدید را مطرح کرده است.

سقوط از طبقه پنجم

منهتن: دختر جوانی که به طور اتفاقی از تراس سقوط کرده بود به شکل معجزه‌آسایی از مرگ حتمی جان سالم به در برد.

این دختر 19 ساله در حال رسیدگی به گیاهانی بود که لبه تراس در گلدان‌ها کاشته شده بودند اما ناگهان یکی از گلدان‌ها از لبه تراس پایین افتاد و او که تلاش می‌کرد گلدان را بگیرد همراه با آن به طرف زمین سقوط کرد اما وجود چند شمشاد که زیر تراس و در پیاده‌رو کاشته شده بودند جلوی سقوط وی را گرفت و جان این دختر جوان را نجات داد.

این دختر دانشجو روی شمشاد‌ها افتاد و آنها مانند یک تخت فنری از برخورد مرگبارش با زمین جلوگیری کردند. گفتنی است این دختر جوان تنها چند جراحت سطحی برداشته است. او به خبرنگاران گفت که همیشه رابطه خوبی با گیاهان داشته است و با نگهداری از آنها دست آخر هم شمشاد‌ها او را از مرگ حتمی نجات دادند.