حسن یزدانی بااینکه نامش در بین دعوت‌شدگان در اردو تیم ملی است و اردو هم از روز گذشته در تهران آغاز شده ولی هنوز به کمپ تیم های ملی نیامده است.

همشهری آنلاین: تورنمنت مجارستان در رشته آزاد قرار است ۱۷ و ۱۸ خرداد ماه در شهر بوداپست برگزار شود و این اولین حضور یزدانی پس از ۸ ماه روی تشک مسابقه است. یزدانی پس از بازی‌های آسیایی کتفش را به تیغ جراحان سپرد و پس از آن دوران نقاحت را سپری کرد و سپس ترجیح داد تمریناتش را به صورت انفرادی و در جویبار دنبال کند. یزدانی در اردوی قبل آزادکاران که در نور مازندران برگزار شد، حضوری چند ساعته داشت .او در اردو تیم ملی که در حال‌حاضر در کمپ تیم ملی برپاست تا الان حاضر نشده است. او فعلا در جویبار حضور دارد و شنیده شده پنج شنبه به جمع ملی‌پوشان اضافه خواهد شد.

کادر فنی تیم ملی به غیبت یزدانی واکنشی نشان نداده و به نظر می‌رسد همه چیز موکول به عملکرد او در مجارستان شده است. فدراسیون کشتی اعلام کرده ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم پس از ارزیابی شرایط آمادگی یزدانی در تورنمنت مجارستان معرفی خواهد شد. پیشتر گفته می‌شد یزدانی به همراه کامران قاسمپور به مجارستان خواهد رفت که این خبر صحت نداشت و یزدانی به تنهایی راهی مجارستان می‌شود.