یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
۰ نفر

در حالی که وضعیت حسن یزدانی برای حضور در تیم ملی مشخص نیست و کشتی گرفتن او در تورنمنت مجارستان هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، کامران قاسمپور برای حضور در وزن ۸۶ کیلوگرم اعلام آمادگی کرد.

حسن یزدانی

همشهری آنلاین: کامران قاسمپور دارنده مدال طلای جهان در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۲۲ در وزن ۹۲ کیلوگرم پس از سکوتی طولانی مدت و در آستانه تورنمت مجارستان اعلام کرد که می‌خواهد در یک وزن پایین‌تر کشتی بگیرد.

او به تازگی مدعی شده است که مشاوره‌های غلط و در نهایت تصمیم اشتباه خودش سبب شد برای حضور در وزن ۸۶ کیلوگرم تعلل‌ کند. قاسمپور درباره اینکه از چه کسی مشورت گرفته صحبت نکرد ولی مدعی شد مشورتی که گرفته اشتباه بوده است. حالا به نظر می‌رسد اعلام آمادگی قاسمپور برای تغییر وزن و گفتن اینکه «در اختیار کادر فنی و فدراسیون هستم»، بی ارتباط با غیبت یزدانی در اردو و البته حضور چند ساعته او در تمرینات و تمرین با کشتی گیر ۷۰ کیلوگرم بازنشسته نیست. چند روز پیش یزدانی پس از ۷ ماه دوری و غیبت های هماهنگ شده بالاخره به اردوی تیم ملی که در نور مازندران بود، رفت و برای خودش حریف تمرینی هم برد تا نشان دهد هنوز با آمادگی آرمانی‌اش فاصله دارد.

این اعلام حضور قاسمپور را اگر به حضور چند ساعته یزدانی در اردو مرتبط بدانیم باید گفت اوضاع در ۸۶ کیلوگرم خوب نیست چراکه یک کشتی‌گیر مصدوم و جراحی شده داریم که حریفش با دیدن او اعلام امادگی کرده! و یک کشتی گیر هم داریم که به مدت ۳سال در اوزان ۹۲و ۹۷ کیلوگرم حضور داشته و برای ۸۶ کیلوگرم وزن کم نکرده و کشتی نگرفته است.

کد خبر 854802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha